Autor Wątek: Samick Polaris wymiary - pierwszy łuk.  (Przeczytany 7793 razy)

Panik

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 11
Samick Polaris wymiary - pierwszy łuk.
« dnia: Listopad 27, 2015, 06:46:51 pm »
Witam, chciałbym prosić o radę co do wyboru długości łuku, mam 178cm wzrostu i chcę kupić pierwszy łuk Samick Polaris (40 lbs), zastanawiam się w jaki sposób dobrać długość łuku tak by naciąg był odpowiedni? Jestem kompletnie zielony w temacie i oprócz określenia LBS nie mam o tym pojęcia.

KAZIU

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 539
Odp: Samick Polaris wymiary - pierwszy łuk.
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 27, 2015, 07:27:21 pm »
Ja bym brał długość 68" ale jak to twój pierwszy łuk to nie bierz 40# to za dużo
« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2015, 07:29:25 pm wysłana przez KAZIU »
Pse stinger extreme 70#
Fuse cybex XT micro
Ripcord sos

Tomasz Ryszka

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 1445
  • ŚKŁ REFLEX
    • ŚKŁ "Reflex"
Odp: Samick Polaris wymiary - pierwszy łuk.
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 27, 2015, 07:52:59 pm »
Nie wiem czemu każdy na pierwszy łuk chce mieć jak najmocniejszy. Z nami strzela na hali koleś co ma naciąg #10 i strzała się wbija na 18m spokojnie w słomiankę. Według mnie dla kogoś kto chce się uczyć strzelać to dystans jest najmniej istotną sprawą. Podstawa to postawa ;) Zwolnienie cięciwy to uwieńczenie całego szeregu czynności związanych z przygotowaniem do strzału. Wszelakie czynniki powodujące dyskomfort w tym procesie = brak celności.

Kup sobie ramiona ~#25 i ucz się strzelać i trafiać. W końcu ramiona są wymienne i stosunkowo tanie.
Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.

Panik

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 11
Odp: Samick Polaris wymiary - pierwszy łuk.
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 27, 2015, 10:15:26 pm »