Autor Wątek: Podręcznik montażu, literatura, źródło lub pomoc  (Przeczytany 7047 razy)

Arch Gentoo

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 22
Podręcznik montażu, literatura, źródło lub pomoc
« dnia: Czerwiec 09, 2016, 11:51:51 am »
Drodzy koledzy i koleżanki!

Na wstępie pozwolę sobie wstawić linka do genezy oraz opisu mojego sprzętu :) :
http://www.forumlucznicze.pl/index.php?topic=6552.0

Oraz linka do allegro, na której owy łuk nabyłem:
http://allegro.pl/show_item.php?item=6150916031

No więc tak jak już wspomniałem, Łuk przyszedł do mnie wczoraj. Zdziwiłem się mocno, gdy otworzyłem paczkę i zobaczyłem, że nie ma instrukcji do złożenia kompletu. Jedyne co zastałem to instrukcja eksploatacji i karta gwarancyjna w jednym. Jest to mój pierwszy tego typu łuk, nie mam żadnego doświadczenia w montowaniu ani w podzespołach. Swój poziom wiedzy w tym temacie oceniam na 1/10 :D

Jako, że z wykształcenia jestem inżynierem, postanowiłem zrobić "reverse-engineering" ze zdjęć aukcji. Zmontowałem więc rzeczy, które były oczywiste lub dało się ujrzeć ze zdjęć, czyli.: podstawka, celownik, szyna na kołczan, stabilizator ze smyczą (mimo, że nie rozumiem egzystencji tej smyczy na łuku XD) i w zasadzie to tyle, pozostałe rzeczy są dla mnie wielką zagadką. Niestety lokalnie nie mam osoby, do której mógłbym się zwrócić o pomoc ani też sklepu, w którym mógłbym pozyskać przydatne mi informacje. Zostały mi takie rzeczy jak:

- pętelka D-Loop - tu akurat udało mi się znaleźć taką instrukcję i zrobiłem tę petelkę:
http://www.forumlucznicze.pl/upload/ABC%20%B3uku%20bloczkowego%20(2).pdf

- przeziernik z gumką peep-sight - z tego samego pdf'a wiem jak założyć sam przeziernik na cięciwę lecz nie mam pojęcia jak tę gumkę przymocować do kabli

- ślizgacz kabla - metalowy pręt jest ale w zestawie nie ma śrubek, żeby go przytwierdzić (z prawej strony majdanu są dwie gwintowane dziurki, jakby na śrubki zaś ich samych nie ma). Czy on ma być luźny?

Chętnie przygarnę porady lub materiały pomocnicze :)