Autor Wątek: Łuk Buster problem z celownikiem (kompletny żółtodziób- help)  (Przeczytany 1950 razy)

Marlena

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
Łuk Buster problem z celownikiem (kompletny żółtodziób- help)
« dnia: Grudzień 28, 2020, 05:51:09 pm »
Witam. Uprzejmie ostrzegam, że jestem zupełnie zielona w temacie. Dostałam łuk bloczkowy buster co-034 z celownikiem w kształcie hmm złotego bolczyka ;P. Obejrzałam filmik jak to zinastalowac na łuku jednak nie wiem z czym go zgrać przy strzelaniu, bo na cięciwie nie mam żadnej "muszki" ani nie było jej w zestawie...
Ktoś może mi wyjaśnić o co w tym chodzi i jak z tego celowac?

Roboczo na cięciwę przyczepiłem kawałek taśmy izolacyjnej i zgrywam ją z czerwoną kropka na celowniku bo wg mojego myślenia celownik jest po to żebym przy każdym strzale losowo nie odginala cięciwy na prawo i lewo ;P ;)
Ale mogę się mylić ;)

Wrzucam link do łuku
https://kolba.pl/product/9452,luk-bloczkowy-dla-dzieci-i-mlodziezy-poe-lang-buster-15-22-lb-25-czarny


PS.
"W między czasie" przeszperalam internet i wyczytałam że brakuje mi przeziernika... Czemu sprzedają łuki bez kompletnego osprzętu do celowania  >:(
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2020, 06:08:05 pm wysłana przez Marlena »

smox

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 447
Odp: Łuk Buster problem z celownikiem (kompletny żółtodziób- help)
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 28, 2020, 07:28:57 pm »
Przykro mi to pisać Marlena, ale zbytnio z tego "łuku" nie postrzelasz. Jest to taka zabawka dla dzieci. Wiem to z własnego doświadczenia, bo miałem identyczny, tylko nazywał się Crosman WILDHORN - https://www.bron.pl/luk-bloczkowy-crosman-wildhorn-ayc2926
Man Kung MK-CB75
Podstawka Maximal Eraser
Celownik Kinetic Stark z lipkiem 0.5
Strzały Easton PowerFlight
Spust nadgarstkowy Poe Lang

Marlena

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Łuk Buster problem z celownikiem (kompletny żółtodziób- help)
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 28, 2020, 07:38:14 pm »