Autor Wątek: AIROW Czy ktoś strzelał ?  (Przeczytany 5171 razy)

goszki

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 14
AIROW Czy ktoś strzelał ?
« dnia: Kwiecień 15, 2009, 12:24:12 am »
Witam mam pytanko czy ktoś już strzelał z tego czegoś:) ?
http://www.sklepluczniczy.pl/produkt/airow-pellet-947.html
Proszę o opis wrażeń ?
I czy jest sens instalacji czegoś takiego na Reflex Growler 50 - 60 ?

Hassassin

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 343
Odp: AIROW Czy ktoś strzelał ?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 15, 2009, 06:41:49 am »
Ja miałem okazję strzelać (wiem także, że Adam C. bawił się AIROW).
Moje uczucia są mieszane - na pewno to fajna zabawka i daje radochy co niemiara, jednak kulki nie lecą prosto (podkręcone w jakiś dziwny kąt). Możliwe, że to brak tuningu i błąd konstrukcyjny maszyny (AIROW, nie łuku) powodował taki lot kulki.

Siła wyrzutu jest spora i na pewno porównywalna z markerem (o ile nie silniejsza!).

Przyznaję - nie znam się na paintballu zbytnio i możliwe, że przy odpowiedniej konfiguracji wspomnianego sprzętu będzie dawał niezłego czadu. Nie warto mieć do tego zbyt twardego naciągu - mniejszy komfort zabawy. No i ja bym montował do tego najtańszy możliwy łuk.
Łucznik wart jest tyle, co jego zapasowa cięciwa.

Bowtech Sentinel 60#
Barnett Ghost 410 185#

kissielec

  • Gość
Odp: AIROW Czy ktoś strzelał ?
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 15, 2009, 09:27:38 am »
Gdyby dało się tym zasymulować pracę łuku i strzały - to byłby bardzo fajny i praktyczny trenażer, bo możnaby nie martwić się o właściwą matę, tylko strzelać do byle czego.
Podejrzewam jednak że na odległościach powyżej 20-30m już symulacja by się totalnie nie udała, bo kulka jednak nigdy nie zachowa się w powietrzu tak jak "szpiczasty patyk z lotkami".
Ale na początku - by nauczyć się postawy, celowania, pracy spustu - może być pomocne.
No i oczywiście leśna zabawa  w "dzikich" - też może być niezła... ;) 

adamc1

  • Gość
Odp: AIROW Czy ktoś strzelał ?