Autor Wątek: PETELKA DO SPUSTU  (Przeczytany 41449 razy)

tygrysjch1

  • Gość
PETELKA DO SPUSTU
« dnia: Kwiecień 05, 2007, 08:12:42 am »
Witam. jak zauważyliście (z wczesniejszych zapytaniach) jestem początkującym łucznikiem, dlatego mam dużo pytań. Oto mój łuk:
http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130090221188&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:PL:11#ebayphotohosting
Własnie zakupiłem spust http://www.luksport.pl/sklepik/product_info.php?cPath=78_101&products_id=882
Czy musze mieć pętelkę na około cieciwy(tam gdzie wchodzi podstawka strzały w cięciwe )żeby strzelać ze spustu. Czy można chwycić spystem bezpośredni cieciwe np nad miejscem styku strzały z cieciwą?
Pozdrawiam

Marek Pietrusiak

  • Administrator
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 491
Odp: PETELKA DO SPUSTU
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 05, 2007, 11:42:34 am »
Zasadniczo obie opcje sa mozliwe.
Proponje jednak zrobic petelke, poniewaz sprzyja to wiekszej celnosci oraz chroni cieciwe przed zuzywaniem sie w miejscy zaczepienia spustu.

Marek
--------------------------------------------------------------------
PSE Dominator 3D, TT SmackDown, Copper John ANTS, Vibracheck CFX, Fatboy, ACE

tygrysjch1

  • Gość
Odp: PETELKA DO SPUSTU
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 06, 2007, 06:00:26 am »
Powiedźcie mi jeszcze czy i gdzie to mogę kupić. A jak kupie czy sam to sobie jestem w stanie załozyc?

adamc1

  • Gość
Odp: PETELKA DO SPUSTU
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 06, 2007, 08:47:15 am »
Możesz kupić i założyć sam najlepiej rdzeniowa linka alpinistyczna o gr 2,5 mm z dyneemy ( może  być standardowa czyli z poliamidu o normalnych właściwościach)
Wiąże sie to węzłem zwanym " główka skowronka"

msl72

  • Doświadczony forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 187
Odp: PETELKA DO SPUSTU
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 07, 2007, 11:47:12 pm »
A tak w ogóle...
Zapamiętaj ten adres: www.sekcjalucznicza.pl . Przyda się w przyszłości. Dzisiaj właśnie pojawił się tekst "jak zrobić pętlę dla spustu".

Pozdrawiam
Maciek