Autor Wątek: Łuk Mohegan  (Przeczytany 1739 razy)

Dawiddd

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 41
Łuk Mohegan
« dnia: Grudzień 24, 2016, 10:32:52 pm »
Witam. Miał ktoś doczynienia z tym łukiem? http://www.3riversarchery.com/mohegan-youth-takedown-recurve-bow.html - Cenowo i wyglądowo to trochę taki Polaris v2, ale może jest lepszy, bardziej opłacalny? Nie wiem nie znam się, w polskich sklepach na niego nie natrafiłem ani na forum tematu o nim nie znalazłem.

Pozdrawiam

chojnas44

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 455
Odp: Łuk Mohegan
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 24, 2016, 11:41:31 pm »
Witam, wygląda jak kopia plarisa ale jest haczyk bo jest tylko wersja 62" i tylko 3 opcje mocy, musiałbyś się dowiedzieć czy są też inne długości bo 62" to ciut mało jak na taki łuk. Jeśli mieliby 68"(bo pewnie taki byłby dla Ciebie dobry) to możesz śmiało brać, jeśli nie to bym się 3 razy zastanowił.
Moim zdaniem napisz do kilku polskich sklepów ile by wyszło ściągnięcie czegoś takiego i będziesz miał jak na tacy podaną różnice w PLN
Pozdrawiam ;)

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Klasyk i bloczek, strzelam z tego co mam :D
Produkcja cięciw do bloczków i klasyków, bo to lubię ;)

Dawiddd

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 41
Odp: Łuk Mohegan
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 25, 2016, 12:02:14 pm »
Jasne, mogę napisać. A wiesz może który sklep jest najbardziej skory do takich transakcji ze ściąganiem towaru na potrzebę klienta?

Jaco

  • Global Moderator
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 3537
Odp: Łuk Mohegan
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 25, 2016, 12:14:13 pm »
Wszystkie, możesz napisać do sklepluczniczy.pl
Cięciwy i kable do łuków bloczkowych
maxbowstrings@gmail.com

(kontakt na maila, nie priv forumowy)


Munin

  • Gość
Odp: Łuk Mohegan
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 25, 2016, 12:50:11 pm »