Autor Wątek: Jaki łuk????  (Przeczytany 16428 razy)

lucznikruda

  • Gość
Jaki łuk????
« dnia: Marzec 30, 2007, 03:18:25 pm »
Mam prośbę. Poszukuję łuku bloczkowego(bez osprzętu) tzn żeby był dobry, ładny i żeby mieścił się w cenie do góra 2500 zł. Jestem jeszcze nowicjusz jeżeli chodzi o znajomość i dobór łuków bloczkowych więc chciałbym zasięgnąć rady tych którzy są na bieżąco w tej dziedzinie. Za pomoc z góry dziękuję.

Pozdrawiam

astroleo

  • Gość
Odp: Jaki łuk????
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 31, 2007, 06:21:42 pm »
Darek!!!!! nie rób nas w balona - początkujący???? jak by Cię nie znał strzelasz 9 lat i zaliczyłeś tyle turniejów ( na klasyku) ile żaden z nas.
"Mateo" podał Ci super modele. Reszta zależy od kasy.
"Początkujący" bobry numer z Ciebie HE HE ;D nie bierz tylko używanego badziewia od Lacha po innym zawodniku, bo przy Twoim strzelaniu potrzebna nowa "maszyna" 8)

Marek Pietrusiak

  • Administrator
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 491
Odp: Jaki łuk????
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 01, 2007, 06:52:54 pm »
Witam!
Wspomniany powyzej ROSS ma bardzo dobre opinie wsrod ososb strzelajacych w stanach.
To nowa, bardzo dynamiczna firma, ktora robi podobno bardzo dobry sprzet.

Marek
--------------------------------------------------------------------
PSE Dominator 3D, TT SmackDown, Copper John ANTS, Vibracheck CFX, Fatboy, ACE

adamc1

  • Gość
Odp: Jaki łuk????
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 01, 2007, 07:45:14 pm »
Witaj Łucznikuruda ja bym chyba na Twoim miejscu poszukał czegoś takiego
http://www.francearcherie.com/page.php?ID=35

lucznikruda

  • Gość
Odp: Jaki łuk????
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 02, 2007, 10:21:37 pm »