Autor Wątek: Chciałabym kupić łuk  (Przeczytany 2280 razy)

olix13

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 2
Chciałabym kupić łuk
« dnia: Grudzień 01, 2015, 07:11:52 pm »
Cześć!

Otóż potrzebuję pomocy. Chcę kupić łuk, ale nie mam pojęcia jaki. Mam 14 lat (taka małolata ze mnie ;)) i ok 160 cm wzrostu. Nie jestem też zbyt silna i kompletnie nie mam pojęcia co i jak w wyborze sprzętu. Doświadczenie nijakie (strzelanie z drewnianych łuków z bazarku chyba się nie liczy), ale na obozach itp. miałam zajęcia z łucznictwa. Nie mam żadnego modelu na oku, bo jak wspominałam, nie znam się na tym, ale dobrze by było, gdyby cena ograniczyła się do 500 złotych. Interesują mnie głównie łuki bloczkowe, ale inne też mogą być. I czy macie może jakieś rady co do tego, czy to w ogóle ma sens itd.?

Z góry dziękuję ;D

Tomasz Ryszka

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 1445
  • ŚKŁ REFLEX
    • ŚKŁ "Reflex"
Odp: Chciałabym kupić łuk
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 01, 2015, 07:51:53 pm »
Najlepiej wejść w kontakt w RL z ludźmi którzy strzelają lub zwrócić się do sklepu łuczniczego o pomoc w doborze sprzętu. Łuk bloczkowy za 500zł odpada. Za tą kwotę kupisz tani łuk klasyczny z osprzętem lub tradycyjny. Sama musisz wiedzieć jaka forma łucznictwa najbardziej Cię interesuje.

Poczytaj sobie to forum. Przynajmniej kilka razy w miesiącu ludzie zadają to samo pytanie co Ty teraz. Odpowiedzi już są...wystarczy po nie sięgnąć.
Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.

TreQ

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 265
    • XMS Multigaming
Odp: Chciałabym kupić łuk
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 01, 2015, 08:35:44 pm »
AyE!