Zaczniemy od końca
PS. Jaki komunikat taki tytuł wątku
Na głównej stronie PZŁucz ukazał się Komunikat Organizacyjny ww. zawodów
http://www.archery.pl/strona-5-0-2145.html Kontrowersyjny program zawodów i kilka innych wrażliwych punktów komunikatu zachęca do dyskusji i komentarzy, do czego zapraszam. Jednocześnie zwracam uwagę, że te zawody nie są „firmowane” przez
www.ArcheryField.pl i nie mają nic wspólnego w zakresie organizacji z dotychczasowymi zawodami Field (PP i MP w latach 2012-2015). Mimo tego zachęcam do licznego uczestnictwa, ale na uczciwych i zdrowych zasadach zgodnych z regulaminem łucznictwa polowego PZŁucz i WA.
Treść komunikatu:
ORGANIZATOR
Polski Związek Łuczniczy
Podkarpacki Okręgowy Związek Łuczniczy
CWKS Resovia Rzeszów
Podkarpacka Organizacja Promocji Sportu
PATRONAT
JM Rektor Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Burmistrz Miasta Tyczyn
TERMIN ZAWODÓW
4-6.09.2015 (piątek, sobota, niedziela)
MIEJSCE
Centrum Turystyki i Rekreacji WSIiZ
Kielnarowa 386A
36-020 Tyczyn, k. Rzeszowa
Koordynaty GPS
49.946077, 22.057607 +49° 56’ 45.88”, +22° 3’ 27.39”
CEL ZAWODÓW
Wyłonienie reprezentacji Polski na Mistrzostwa Europy Rzeszów 2015
Ocena poziomu sportowego zawodników w łucznictwie polowym WA
Wyłonienie Mistrzów Polski w łucznictwie polowym WA
Popularyzacja łucznictwa polowego WA
Promocja CTiR WSIiZ i Gminy Tyczyn
UCZESTNICTWO
Zawodnicy posiadający ważne licencje Polskiego Związku Łuczniczego zgłoszeni przez kluby sportowe lub
indywidualnie, w tym niestowarzyszeni .
KONKURENCJE
Kwalifikacje:
Runda WA: 1x 24 cele x 3 strzały punktowane wg. WA - odległości nieoznaczone
Runda WA: 1x 24 cele x 3 strzały punktowane wg. WA - odległości oznaczone
Eliminacje:
1/8 Runda WA: 1x 12 celi x 3 strzały punktowane wg. WA - odległości oznaczone
1/4Runda WA: 1x 8 celi x 3 strzały punktowane wg. WA - odległości oznaczone
awans do finału na podstawie wyników 1/4
Finały:
1x 4 cele x 3 strzały punktowane wg. WA - odległości oznaczone
KIEROWNICTWO ZAWODÓW
Kierownictwo sprawuje Sędzia Główny kl. państwowej Pan Henryk Skrzypek
ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia do zawodów w nieprzekraczalnym terminie do 23.08.2015r. przez AZZ !.
Dla niezrzeszonych: jt4@wp.pl, tel. 692 730 721, 692 479 206
KLASYFIKACJA
Oddzielnie dla kobiet i mężczyzn
Oddzielnie dla kategorii wiekowych:
senior (r.u. 1994 i starsi)
junior (r.u. 1999 - 1995)
Oddzielnie dla kategorii sprzętowych wg WA:
łuki bloczkowe – Compound
łuki gołe – Barebow
łuki klasyczne – Recurve
NAGRODY I WYRÓŻNIENIA
Tytuły za miejsca I – IV (min. 4 zawodników w kategorii sprzętowo-wiekowej)
Medale za miejsca I – IV
Dyplomy za miejsca I – VIII
ZASADY FINANSOWANIA, OPŁATY STARTOWE
Płatne gotówką w dniu zawodów 50 zł osoba, zawodnicy niestowarzyszeni (bez przynależności klubowej) 100zł
NOCLEGI
Kielnarowa 50 zł /osoba (akademiki WSiZ) ok. 100
Rzeszów 40 zł/osoba (akademiki URZ) ok. 120
WYŻYWIENIE („Tawerna pod sosnami” )
Śniadanie 13 zł
Obiad 22 zł
Kolacja 18 zł
Uczestnicy zobowiązani są do korzystania z noclegów i wyżywienia wyłącznie za pośrednictwem Organizatora.
W przeciwnym wypadku Organizator pobierze dwukrotną wartość startowego !.
INNE
W zawodach obowiązuje niniejszy komunikat oraz regulamin Łucznictwa Polowego Polskiego Związku Łuczniczego
Protesty – zgodnie z regulaminem PZŁucz.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ubezpieczenie zawodników w czasie imprezy.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione i zagubione podczas trwania zawodów.
Podczas zawodów obowiązuje ubiór sportowo-klubowy, dostosowany do warunków terenowych i pogodowych (buty, kurtki przeciwdeszczowe, parasole itp.).
Każdy klub i zawodnik winien posiadać ważną licencję PZŁucz.
Podczas zawodów zabrania się spożywania alkoholu i palenia papierosów.
Prawo interpretacji niniejszego Komunikatu Organizacyjnego przysługuje Organizatorowi.
Program zawodów
Piątek
12:00-14:00 akredytacja uczestników (zgłaszanie drużyn, wnoszenie opłat, skierowania do miejsc noclegowych)
14:00-15:00 obiad
15:00-18:00 oficjalny trening (weryfikacja zgłoszeń, kontrola sprzętu)
18:00-19:00 odprawa (ostateczny program zwodów)
19:00-20:00 Otwarcie Mistrzostw
20:00-21:00 kolacja
24 cele x 3 strzały odległości oznaczone + 24 cele x 3 strzały odległości nieoznaczone
grupy czteroosobowe jednorodne (np. tylko bloczki)
Sobota (wschód słońca godz. 5:50; zachód słońca godz. 19:10)
6:00-7:00 śniadanie +dojazd
7:00-7:30 wydawanie metryczek (czynności organizacyjne)
7:30 -8:00 otwarte tory
8:00-8:30 rozprowadzenie (24 grupy 4 osobowe)
8:30-8:37 1-sza seria (zawodnicy strzelają jednocześnie z dwóch palików - czterech zawodników)
8:30-11:18 24-ta seria (przewidywany czas ścieżki 168 min / 24 gr.)
11:18-11:48 zejście z kursu
11:18-13:00 przerwa obiadowa
13:00-13:30 rozprowadzenie
13:30-16:18 24 cele odległości nieoznaczone
16:18-17:15 baraże o wejście do 16-stki indywidualnie i 8-ki drużynowo
17:15-18:30 kolacja
Runda indywidualna k/m 12 celi x 3 strzały + 8 celi x 3 strzały + 4 cele x 3 strzały finał
Runda drużynowa k/m 8 celi x 3 osoby x 1 strzała + 4 cele x 3 osoby x 1 strzała finał
Niedziela (wschód słońca godz. 5:52; zachód słońca godz. 19:08)
Plan wydawania posiłków Taberna Kielnarowa: śniadanie 6:00 – 8:00, obiad 13:00-15:00, kolacja od 19:00
7:00-7:30 otwarte tory
7:30-7:45 rozprowadzenie (12 grup 4 osobowych)
7:45-9:10 łuk bloczkowy (kobiety, mężczyźni, seniorzy, juniorzy) 12 celi + baraż
9:10-9:25 zejście z kursu
9:25-9:40 rozprowadzenie (12 grup 4 osobowych)
9:40-11:05 łuk klasyczny (kobiety, mężczyźni, seniorzy, juniorzy) 12 celi + baraż
11:05-11:20 zejście z kursu
11:20-11:35 rozprowadzenie (12 grup 4 osobowych)
11:35-13:00 łuk barebow (kobiety, mężczyźni, seniorzy, juniorzy) 12 celi + baraż
13:00-13:15 zejście z kursu
13:15-13:25 rozprowadzenie (8 grup 4 osobowych)
13:25-14:20 łuk bloczkowy (kobiety, mężczyźni, seniorzy, juniorzy) 8 celi + baraż
14:20-14:30 zejście z kursu
14:30-14:40 rozprowadzenie (8 grup 4 osobowych)
14:40-15:25 łuk klasyczny (kobiety, mężczyźni, seniorzy, juniorzy) 8 celi + baraż
15:25-15:35 zejście z kursu
15:35-15:45 rozprowadzenie (8 grup 4 osobowych)
15:45-16:20 łuk barebow (kobiety, mężczyźni, seniorzy, juniorzy) 8 celi + baraż
16:20-16:30 zejście z kursu
16:30-16:35 rozprowadzenie (8 grup 12 osobowych)
16:35-17:00 drużyny (kobiety, mężczyźni, seniorzy, juniorzy) 8 celi + baraż
17:00-17:05 zejście z kursu
17:05-17:35 finał łuk bloczkowy (kobiety, mężczyźni, seniorzy, juniorzy) 4 cele
17:35-18:05 finał łuk klasyczny (kobiety, mężczyźni, seniorzy, juniorzy) 4 cele
18:05-18:35 finał łuk barebow (kobiety, mężczyźni, seniorzy, juniorzy) 4 cele
18:35-19:05 finał drużyn (kobiety, mężczyźni, seniorzy, juniorzy) 4 cele
19:05 -21:00 zakończenie zawodów (ceremonia medalowa + biesiada)
W zależności od ilości startujących program zawodów może ulec zmianie