Autor Wątek: Draxter Silver/Blue  (Przeczytany 4243 razy)

omen148

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 6
Draxter Silver/Blue
« dnia: Październik 28, 2008, 03:18:25 pm »
Witam !
Dosyć przypadkowo nabyłem na allegro łuk bloczkowy i zaczęły się schody. Na aukcji sprzedajacy podał następujące dane :
Regulowana siła naciągu: 40 - 65 lbs
Długość naciągu: 660-787 mm
Waga: 1,8 kg
Prędkość: 80 m/sek.
Wysokość: 1100 mm
Co ciekawe na innych aukcjach ( inni sprzedający )  parametry są inne.
Może ktoś z Forumowiczów zna ten rodzaj łuku ? Nie wiem jakie strzały kupić żeby nie uszkodzić sprzętu , a i sobie kuku nie zrobić.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie , ponieważ jestem w temacie łucznictwa kompletnie zielony.
Pozdrawiam !
Rafał

jaro

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Draxter Silver/Blue
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 28, 2008, 08:03:00 pm »
Witam z tego co mi wiadomo ,długość naciągu regulowana na krzywkach w zależności od twojego wzrostu i rozpiętości ramion w przypadku twojego łuku od 26 cali do 31 cali ,a siła regulowana jak ci na pewno wiadomo śrubami  znajdującymi się na ramionach i nie luzuj ich więcej niż cztery pełne obroty . co do długości naciągu to napisz ile masz wzrostu będzie łatwiej ci doradzić jaką dł. ustawić .Nie napisałeś czy masz  jakąś podstawkę pod strzałę bo niestety jest to dosyć ważny element no i oczywiście celownik jakiś by się przydał być może jakiś masz zainstalowany, postaraj się też o jakiś stabilizator który wyważy łuk i wytłumi drgania powstałe podczas strzelania może to być krótki myśliwski lub dłuższy jakich używają przeważnie łucznicy tarczowi . Strzały polecił bym ci zakupić tu:  http://www.sklepluczniczy.pl/kontakt-1.html   zadzwoń zapytaj ,osobiście polecił bym Easton    black stalker 2117 są tanie i jak na początek powinny być dobre. Będziesz potrzebował tez spustu który przy łuku bloczkowym jest jak najbardziej wskazany.To tak pokrótce myślę że inni też będą mieli coś do dodania. Pozdrawiam.