Autor Wątek: Backstop/sting stop  (Przeczytany 3725 razy)

sipap248

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 1854
Odp: Backstop/sting stop
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 21, 2016, 07:41:05 pm »
Masz fabryczny łuk za 6k z fabryczną cięciwą. Na niej jest owijka pod backstop. Skoro jest tam gdzie jest to tam ma być backstop. Nie wiem o jakiej asymetrii mówisz ale u mnie to wygląda tak:




Masz fabryczny łuk za 6k z fabryczną cięciwą. Na niej jest owijka pod backstop. Skoro jest tam gdzie jest to tam ma być backstop. Nie wiem o jakiej asymetrii mówisz ale u mnie to wygląda tak:



Ale żeby osiągnąć takie ustawienie przekreciles gumę wraz z tym mocowaniem, które pozycjonuje ja na patyku z górnej pozycji  (i jest ona wtedy kilka centymetrów bliżej środka cieciwy-tak przyjeżdża fabrycznie ustawiona ) na dolną. Co oddala ją od środka cieciwy.
PSE Supra Focus XL
Axcel Achieve Carbon 9" + Axcel AV-31
Hamskea Trynity MicroTune
Carter Whisper
BeeStinger Premier Plus 30"/10"
Victory VAP V1/Easton Lightspeed 3D/X-Buster 500

Tomasz Ryszka

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 1445
  • ŚKŁ REFLEX
    • ŚKŁ "Reflex"
Odp: Backstop/sting stop
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 21, 2016, 08:03:14 pm »
Cytuj
Ale żeby osiągnąć takie ustawienie przekreciles gumę wraz z tym mocowaniem, które pozycjonuje ja na patyku z górnej pozycji

Właśnie po to producent osadził backstop mimośrodowo żeby można było nim regulować w ten sposób. Jeżeli uważasz że chcesz go mieć "do góry" to wydłuż sobie owijkę jak zaleca producent w takiej sytuacji. Ja wolałem obrócić o 180*. Najwyżej w eliminacjach zrobię 599 zamiast 600 ;)
Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.