Autor Wątek: MOJ WŁASNY łuk...  (Przeczytany 4961 razy)

kramer

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 25
MOJ WŁASNY łuk...
« dnia: Październik 03, 2008, 03:53:58 pm »
!!WITAJCIE!!
Jestem tu nowy, z łucznictwem mam styczność od stosunkowo niedawna,
posiadam łuk klasyczny dolnej półki... ;D ale ma wszystko co potrzeba... buton... w kazdym razie ma sprązynke.. ;D celownik tzn. kawałek blachy do kturej jest przykrącone cos wyskalowane i z czerwonym punkcikiem na srubce ;D stabilizacje cartel.
łuk nabyłem w decatchlonie za cene promocyjna 114zł ;D normalnie to koszt jakis 550zł
i mam takietroche laickie pytanie: czy mozna zrobic ramiona z bloczkami i dokrącic do majdanu??? jak tak to mogł by mi ktos wyjasnic jak sie zaczepia ciaciwe w takim łuku??czy to jest jeden kawałek ciąkiwy??czy moze jakis bardziej wyrafinowany mechanizm??

prosze o pomoc!!

kramer

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 25
Odp: MOJ WŁASNY łuk...
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 03, 2008, 04:43:04 pm »
http://picasaweb.google.pl/2kramer2/RozneUk#5252936617197427778
a oto moj szprzęt... ;D aaa i jeszcze jedno jak widac na fotce ramiona mają po 2 otwory montazowe, i na opisie jest napisane ze 22-29lbs czyli jak bym odcioł tak abym mogł zamontowac ramiona na tych drogich otworach i dobrał ciąciwe to bym miał 29lbs????pzy 28calach naciągu??

ReAkToR

  • Gość
Odp: MOJ WŁASNY łuk...
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 03, 2008, 04:46:02 pm »
ło żesz Ty!!! że co takiego???

Powodzenia... ale lepiej kupić gotowego bloczka... z kilku powodów:

1. wykonanie bloczków i ramion jest zbyt kosztowne a zakup ramion i bloczków to jakieś 350zł dla Hoyta albo nawet więcej.

2. przystosowanie majdanu plasikowego jak sądzę jest prawie niemożliwe i ze 2 razy droższe od zakupu używanego w miarę dobrego majdanu. (nie patrz na allegro bo tam nic nie ma...)

3. bezpieczeństwo użytkowania takiego sprzętu pozostawia wiele do życzenia (nie chciałbym oberwać aluminiowym bloczkiem po twarzy bo niewiele by z niej zostało...)