Autor Wątek: Witam  (Przeczytany 7974 razy)

mkhunting

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 2
Witam
« dnia: Listopad 09, 2014, 06:04:02 pm »
Witam, mam na imię Michał, jestem miłośnikiem łucznictwa od najmłodszych lat ale od ok 2 lat zacząłem bawić się w bowhunting. Póki co szlifuje umiejętności i wtajemniczam się w tematykę. Pozdrawiam i liczę na pomoc zarówno z waszej jak i mojej strony ;)   

BALROG

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 533
Odp: Witam
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 10, 2014, 11:53:27 am »
ok 2 lat zacząłem bawić się w bowhunting.

bowhunting to nie zabawa !

Munin

  • Gość
Odp: Witam
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 10, 2014, 01:10:48 pm »
Tak długo dopóki nie dostajesz za to kasy czyli nie robisz tego zawodowo i nie jesteś do określonych czynności zmuszany to jest to hobby. Definicję hobby znajdź sobie sam.

BALROG

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 533
Odp: Witam
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 10, 2014, 01:44:48 pm »
proponuję sobie wygooglować różnicę między zabawą a hobby.
A zabijanie jakiejkolwiek istot żyjącej i czującej nie powinno być nazywane zabawą.

Jaco

  • Global Moderator
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 3537
Odp: Witam
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 10, 2014, 02:14:35 pm »
Oho znów święta wojna. Proponuję skończyć.

Cześć mkhunting ;)
Cięciwy i kable do łuków bloczkowych
maxbowstrings@gmail.com

(kontakt na maila, nie priv forumowy)


Munin

  • Gość
Odp: Witam
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 10, 2014, 04:21:51 pm »
:)

Wysyłane z HTC za pomocą Tapatalk 2

Marcin Borowski

  • Stowarzyszenie
  • Stały bywalec
  • *
  • Wiadomości: 664
  • operator bloczka
Odp: Witam
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 11, 2014, 06:56:51 pm »
Barlog a może nowa akcja??
http://demotywatory.pl/3845787
TRG7 59# / Strother SX1 70#
Axcel Achive/  accutouch + CBE/x41/x31...
Nap Smartrest /Vapor limb driver
BeeStinger microhex 33",15",12"
"czekulatka" insideoutX
Vap V1 400/ X-buster 400/ eclipse 2315