Autor Wątek: parametry,akcesoria  (Przeczytany 4093 razy)

aro1569 - Arkadiusz Kania

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 249
parametry,akcesoria
« dnia: Kwiecień 15, 2008, 10:06:11 pm »
Witam szanownych forumowiczow.Dotychczas w lucznictwo bawilem sie rekreacyjnie strzelajac ze zwyklego orlika.Chcialbym przesiasc sie na bloczki.Nim jednak cokolwiek kupie prosze o pomoc.Chodzi mi o wytlumaczenie pewnych terminow jak dlugosc naciagu-co to dokladnie jest i jak sie to mierzy.Jakie inne wazne parametry cechuja luk bloczkowy procz sily naciagu rzecz jasna.Ze sprzetu np co to jest button albo peep sight i tym podobne dziwolagi ;) i do czego to sluzy?Na poczatek mam okazje kupic stary raczej luk hoyt rider sprowadzony moze ktos napisze czy sprzet wart uwagi.Zaznaczam raz jeszcze ze jestem zielony w temacie i na sam łuk przeznaczyc chce nie wiecej jak 500zl-tak na poczatek poki nie nabiore doswiadczenia i wiekszej wiedzy w temacie.Z gory pieknie dziekuje za odpowiedz
Bowtech Invasion CPX 70#, Mathews Drenalin 70#,
TR Micro Alpha v5, Sure- Loc QC,
Ripcord Code Red, Mathews HD II,
Cartel Midas Max ,
Octane 11'' , Bee stinger pro hunter max 8"
CE Maxima 250

adifri

  • Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 74
Odp: parametry,akcesoria
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 17, 2008, 08:32:31 pm »
witam kolege:)

sam tez jestem poczatkujacy ale kilka rzeczy moge juz powiedziec. jesli chodzi o sile naciagu to moim zdaniem powinienes kupic luk ktory ma regulacje sily naciagu w takim zakresie ze po kilku miesiacach treningu bedziesz mogl go "dokrecic" zeby byl mocniejszy. po czasie miesnie sie przyzwyczajaja i sila ktora ledwo naciagales bedzie ci sie wydawac za slaba. dlugosc naciagu to juz indywidualna sprawa - - - wzor na obliczanie znajdziesz we wczesniejszych postach.