Autor Wątek: Pytania początkującego  (Przeczytany 3834 razy)

Johnny.Korba

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
Pytania początkującego
« dnia: Luty 02, 2012, 09:04:28 pm »
Witam, mam kilka pytań jako początkujący :)
Chciałbym się dowiedzieć czy długość łuku boczkowego ma wpływ na jego celność, jaka podstawka pod strzałę będzie najlepsza do strzelania tarczowego i jakie strzały (chodzi mi strzelanie tarczowe w hali) co myślcie o celownikach Predator Micro .019 i TOXONICS KG55-MT 5-pin o trzy krotnym powiększeniu (?) (chodzi o waszą ocenę, sugestie ''za i przeciw'' ew lepsze propozycje cenowe. Zastanawiam się również nad dwoma łukami
1 Hoyt Rampage XT
2 Hoyt maxxis 35
Który lepszy pod względem celności, funkcjonalności (?) itd.
Podkreślam że jestem absolutnie zielony i proszę o wyrozumiałość i konkretne odpowiedzi.
Pozdrawiam.

estelo333

  • Doświadczony forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 165
Odp: Pytania początkującego
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 02, 2012, 09:47:20 pm »
nasz kolega na tym forumsonix ma hoyt'a rampage, więc sie go dopytaj
a o maxxis 35 mało słyszałem

ja zabardzo nie doradze bo też początkujący ;)
*Horizone Vulture camo 55#(/70#) 30"dł
*Hha optimizer lite 5019
*Nap Apache 8" camo
*Qad ultra rest hunter black
*Gamegetter 400 2117 32"
*BOOSTER Caliper Welcro

Adam Zygarlicki

  • PBA
  • Doświadczony forumowicz
  • *
  • Wiadomości: 169
Odp: Pytania początkującego
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 02, 2012, 09:52:32 pm »
Johnny masz wiadomość na Priva ode mnie .
Jakiś tam łuczek jest .....

estelo333

  • Doświadczony forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 165
Odp: Pytania początkującego
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 02, 2012, 11:36:14 pm »
Adam- a mojo dalej jest produkowany ? bo go znaleść nie moge
*Horizone Vulture camo 55#(/70#) 30"dł
*Hha optimizer lite 5019
*Nap Apache 8" camo
*Qad ultra rest hunter black
*Gamegetter 400 2117 32"
*BOOSTER Caliper Welcro

aszop

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 294
  • Łucznik bloczkowy od 1993r :-)