Autor Wątek: Zamawianie towarów z zagranicy.  (Przeczytany 5431 razy)

lukilak1994

  • Gość
Zamawianie towarów z zagranicy.
« dnia: Sierpień 03, 2011, 10:19:43 pm »
Witam,
mam pytanie do osób które zamawiały towary na ebay.com z USA i ze sklepu http://www.bogensportwelt.de/ w Niemczech.
Proszę konkretnie opisać jak to wygląda, ile trzeba dopłacać, co z cłem itp. jak klasują się koszty wysyłki. Ja jestem zielony w kupowaniu czegoś z poza terenu RP i szczerze przyznam, że troche się boje ze USA coś sprowadzać ale cena kusi.
Dodatkowo ten wątek będzie poradnikiem dla osób takich jak ja.
Wiem, że dużo osób zamawiało coś z USA, chyba PK carnage- z jakiego sklepu zamawiałeś?
dany- podobnież swojego CHARGE z www.bogensportwelt.de/( a tak przynajmniej mi się wydaje śledząc forum łucznicze).
Proszę o pomoc

edit. chciał bym połakomić się na ten łuczek: http://www.bogensportwelt.de/RESTPOSTEN-PSE-NOVA-VECTOR-5-BLUE-45-60lbs-RH-solange-der-Vorrat-reicht

cena samego łuku to 640zł gdzie w RP kosztuje 800zł - 160zł w kieszeni :)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2011, 10:23:44 pm wysłana przez łucznikTRLB »

adams

  • Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 75
Odp: Zamawianie towarów z zagranicy.
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 04, 2011, 12:24:17 am »
jeżeli chodzi o USA to napewno ceny są dobre ale dochodzi cło i podatek u nas w kraju. Trzeba kombinować lub poprosić najlepiej kogoś znajomego o przywiezienie. Jeżeli to mała rzecz i małe pieniadze można ryzkować. Znam takich co kupowali okazyjnie sprzęt a potem płacili cło, podatek i cena wychodziła wyższa niż w naszych sklepach.
Mathews TRX38

VERO

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 306
Odp: Zamawianie towarów z zagranicy.
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 04, 2011, 06:16:54 am »
Sprowadzałem z USA więc podaję informację:

Po pierwsze sprzedający musi się zgodzić na wysyłkę do Polski.
Nie kupuj jeśli nie uzyskasz wyraźnej zgody na wysyłkę !!!