Autor Wątek: Przygotowanie do treningów...  (Przeczytany 14212 razy)

Marczello

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 4
Przygotowanie do treningów...
« dnia: Styczeń 06, 2010, 10:33:50 pm »
Jestem początkujący. Mam łuk walijski o naciągu 60 funtów, strzały aluminiowe STALKER EASTON. Z racji tego, że w pierwszym dniu zgubiłem gdzieś 5szt strzał postanowiłem zrobić sobie ścianę za tarczą słomianą. Najpierw strzelałem na budynek, ale strzały się krzywiły, więc postanowiłem zrobić ścianę z desek. Dzisiaj właśnie ścianę postawiłem na 5m na 3m wysokości, strzały już nie przelatują, ale ... część z nich odbija się od deski i spada na trawę (śnieg :) ) Mój problem polega na tym, że strzały bardzo się niszczą (jak nie trawię w słomę) grot (zaoszczenie) popychany jest do wnętrza strzały co powoduje że strzała (rurka aluminiowa się po prostu niszczy i skraca. Grot się wbija a rurka rozwarstwia (jeśli tak to można ująć).
Jak Wy się ratujecie by strzały nie przelatywał? Czy może używam złych strzał?
pzdr. Marcin

zgaszony

  • Gość
Odp: Przygotowanie do treningów...
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 06, 2010, 10:38:02 pm »
Hmm na początek strzelaj z odległości takiej z której będziesz trafiał w matę nawet jeżeli wydaje się to nudne to uchroni strzały i pozwoli na ugruntowanie postawy powtarzalności itd.

paczek46

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 286
  • Taki stary koń a łukami się bawi.
    • strona warmińskich łuczników i nie tylko..
Odp: Przygotowanie do treningów...
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 07, 2010, 07:43:25 am »
miałem kiedyś strzały Easton Stalker, i muszę powiedzieć że gięły się"już w kołczanie" Miałem parametr 1916.
DZIDOWNICE:Bowtech Specjalist#60;29"
Bowtech CPX Insanity vel rzeźnik
Celownik ;jeden do lasu drugi FITA
Dzidy: ostre kawałki carbonu.

lucznikruda

  • Gość
Odp: Przygotowanie do treningów...
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 07, 2010, 08:08:06 am »