Autor Wątek: Zaczynam  (Przeczytany 5075 razy)

kamil636

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 1
Zaczynam
« dnia: Listopad 22, 2009, 09:55:01 pm »
Wiem, że podobnych tematów było sporo ale nie znalazłem w nich dwóch rzeczy, które mnie naprawdę interesują... miałem wcześniej taki zwykły łuk (nie wiem "klasyczny") z włókna szklanego, naciąg to ok 9 kg max... strzelałem z tego dużo i chce coś nowego ... ale nie od razu  sprzęt za 1000 zł . nawet za 500 (to dla mnie dużo ), sądzę, że mimo, iż strzelałem jakiś rok to nadal jestem początkujący ... zastanawiam się nad taką opcją

http://www.militaria.pl/luk_sportowy_bloczkowy_nova_(3112)_p3810.xml?cat=814

 drugie pytanie to, że jestem leworęczny (w normalnym łuku jest no probem )  tu nie wiem czy to nie jest dla praworęcznych, a jak tak to jak znaleźć leworęczny ?

dziękuje za odpowiedź :)  ;)

paskud

  • Gość
Odp: Zaczynam
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 22, 2009, 10:34:11 pm »
Leworęczność nie wpływa na wybór łuku leworęcznego. Wszystko zależy od oka dominującego.

arkadio

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 234
  • Bowhunting! I love this game!
Odp: Zaczynam
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 23, 2009, 11:13:35 am »
kolego Kamil poczytaj trochę to forum bo są tam zawarte informacje na temat wyboru łuku.
podkreślam łuku a nie badziewia.
jeżeli chcesz kupić takie coś to lepiej kup dobrego klasyka a jak nie to poczekaj i dozbieraj kasy na sprzęt markowy. z takim nie będzie problemu aby go dostać w wersji prawo- lub lewo-ręcznej w dobrym sklepie łuczniczym. na temat sklepów też jest wątek na tym forum.
zanim podejmiesz jakiekolwiek kroki to radze trochę przewertować forum i poczytać o wyborze i dopasowaniu sprzętu pod siebie.
w innym przypadku jak kupisz pospiesznie taki sprzęt jaki zamierzasz to jedyne co można, to poprosić Marka(moderatora) o stworzenie ''działu dziecięcego'' aby tam mogli wygłaszać opinie  posiadacze tego typu ''sprzętów''.
pozdrawiam Arek
 
łuk: PSE X-Force 6 GX 72#, PSE X-FORCE 6 HF 70#