Autor Wątek: Dobór łuku i strzał  (Przeczytany 11220 razy)

Dawiddd

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 41
Dobór łuku i strzał
« dnia: Lipiec 09, 2016, 08:57:39 pm »
Witam. Chcę zakupić łuk Janda Begginer, bardzo mi się podoba i myślałem nad tym zestawem.http://allegro.pl/luk-sportowy-jandao-zestaw-extra-8-dodatkow-8-i6156227727.html?reco_id=a4174d9a-4605-11e6-bf03-56847afe9799&ars_rule_id=201&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco&bi_c=Product&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=Reco&bi_c=Product&bi_term=Sport+i+Turystyka-3919_Militaria-253062_%C5%81ucznictwo-253927_%C5%81uki-253936&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=Reco&bi_c=Product&bi_term=Sport+i+Turystyka-3919_Militaria-253062_%C5%81ucznictwo-253927_%C5%81uki-253936

Cena nawet mi odpowiada, jestem w stanie dać max 500 zł. Tylko teraz jaki naciąg by mi pasował. Mam 16 lat 183 cm. wzrostu i 74 kg wagi. No i oczywiście coś bez czego się nie obejdzie... Czyli dobór strzał. W tym temacie jestem zielony. Czytałem, że najlepsze byłoby włókno weglowe ale za dobre strzały z tego rodzaju to musiałbym dać 35 zł. Także został mi wariant strzał karbonowych lub alumioniowych(włókno szklane raczej nie) Ale nie wiem które byłyby lepsze. Zaznaczam, że strzelam do czegokolwiek drzew,tarcz ittp. Karbonowe są w tym zestawie, ale to nie problem kupić wszystko osobno z strzałami alumioniowymi.

Także, jakie strzały i co sądzicie o tym łuku i ogólnie zestawie?

Tomasz Ryszka

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 1445
  • ŚKŁ REFLEX
    • ŚKŁ "Reflex"
Odp: Dobór łuku i strzał
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 09, 2016, 09:02:58 pm »
Strzały karbonowe to najlepsze co możesz sobie sprawić. Zapodaj sobie Easton Inspire...tu masz kalkulator na dole strony:

http://www.eastonarchery.com/downloads/selection-charts

A jakie mocne ramiona zamówiłeś i jaką masz długość naciągu??
Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.

Dawiddd

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 41
Odp: Dobór łuku i strzał