Autor Wątek: Jandao Begginer - zgodność parametrów z zamówieniem  (Przeczytany 3344 razy)

Poul

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 6
Jandao Begginer - zgodność parametrów z zamówieniem
« dnia: Czerwiec 24, 2016, 07:33:11 pm »
Witam!
Jestem amatorem i bardzo proszę o pomoc w ustaleniu, czy otrzymałem towar zgodny z zamówieniem.

Zamówiłem w sklepie e-luk.pl łuk Jandao Begginer, o parametrach 66'' oraz sile naciągu 22 lbs. Na zamówieniu, paragonie oraz gwarancji widnieją wartości 66'' i 22 lbs.
Dzisiaj łuk doszedł do mnie, jednak na opakowaniu jest napisane Product Model: SZXL - (oraz mazakiem) 62'' / 22#. Na woreczku z cięciwą jest naklejone 62''. Na dolnej części ramion (brzegach obu ramion) ktoś napisał mazakiem 66'' 20#. Na jednym z ramion łuku jest czerwona tabelka, na której jest napisane: 62'' 22 lbs, 66'' 20 lbs, Lower Limb.
Domyślam się, że Lower Limb oznacza ramię, które należy zamontować na dole majdanu. Jednak, czemu w tabelce na ramieniu, napisano siłę naciągu dla 62'' oraz 66'', a mazakiem ktoś dopisał 66'' 20#? Na majdanie nie widzę innego miejsca na wkręcenie śrub (żeby ewentualnie wydłużyć ramię o te 4 dodatkowe cale). Oba ramiona wyglądają identycznie. Łuk po złożeniu jest wyraźnie niższy niż ja (mam 169 cm wzrostu), więc zapewne jest to 62''.

Wolę się upewnić, że sklep wysłał zły łuk, stąd moje pytanie - o co chodzi z tym 66'' na ramieniu łuku? Od razu też pytanie - czy warto łuk odsyłać (jako niezgodny z zamówieniem), czy te 4'' mniej robią dużą różnicę przy strzelaniu?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam

Moghartsen

  • Doświadczony forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 166
Odp: Jandao Begginer - zgodność parametrów z zamówieniem
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 24, 2016, 08:16:03 pm »
Zrób zdjęcie bo wedle Twojego opisu ciężko jednoznacznie stwierdzić czy faktycznie coś jest pomylone. Jak na moje oko wydaje się że jest ok, ale jak pisałem, zdjęcie rozwieje wątpliwości, a może ktoś bardziej doświadczony w klasykach więcej coś się wypowie :)