Autor Wątek: Problem z łukiem  (Przeczytany 918 razy)

Noro

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 5
Problem z łukiem
« dnia: Wrzesień 01, 2014, 06:34:33 pm »
Witam,

Historia jest nieco długa, ale mam problem z łukiem i liczę bardzo na pomoc.
Kilka lat temu ktoś z rodziny sprowadził (a może gdzieś u nas kupił) z USA łuk bloczkowy. Strzelało się świetnie (w opinii innych bo ja mogłem wtedy tylko popatrzeć), jednak w pewnym momencie łuk doznał uszkodzeń i od tego czasu leżał i czekał na lepsze dni. Ostatnio postanowiłem odebrać go i wziąć na siebie jego naprawę. Mam nadzieję, że dzięki uzyskanej tutaj pomocy te lepsze dni nadejdą.
Zaznaczam, że w temacie jestem kompletnym laikiem, dlatego prosiłbym o wyrozumiałość i cierpliwość.

Model łuku, jak udało mi się wyczytać z informacji na nim zawartych: PSE USA SPIRIT.

Problem sprowadza się z pewnością do kilku spraw:
1) Uszkodzony jeden z bloczków, a najprawdopodobniej oba. W jednym wyrwany jest kawałek plastiku, drugi posiada wyraźną rysę/pękniecie. Na bloczkach widnieją numery 94230.
2) Uszkodzona cięciwa. W jednym miejscu stalowa linka pozbyła się plastikowego płaszcza.
Reszta zdaje się być w stanie dobrym, jedynie pobrudzona.

Prosiłbym o wszelkie informacje, które mogą mi pomóc. Interesuje mnie skąd zdobyć części, jaki byłby ich koszt, jak wszystko złożyć, ewentualnie czy znajdzie się ktoś w Gdyni na przykład, kto dałby radę. Być może pominąłem pewne również istotne kwestie, dlatego proszę się nie ograniczać do odpowiedzi na postawione pytania ogólne.

Zdjęcia postaram się umieścić niedługo.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 01, 2014, 06:40:06 pm wysłana przez Noro »

BALROG

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 533
Odp: Problem z łukiem
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 01, 2014, 07:34:53 pm »
z częściami będzie trudno bo to stary łuk, można sprowadzić z jebaja kolejny ale czy to się opłaca 
A co mu się stało że doznał takich uszkodzeń, suchy strzał ??

Noro

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 5