Autor Wątek: Od czego rozpocząć przygodę z łuczinctwem  (Przeczytany 2581 razy)

Artur.Kom

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
Od czego rozpocząć przygodę z łuczinctwem
« dnia: Wrzesień 23, 2009, 11:11:34 am »
witam, jestem kompletnie zielony w łucznictwie i nie bardzo wiem od czego rozpocząć zabawę z łukiem. Mam kilka pytań i liczę, na Waszą pomoc. Kilka razy strzelałem z łuku bloczkowego i raczej przy tym rodzaju chciałbym pozostać na razie.

1. jak dobrać prawidłowo łuk?? może są jakieś modele dla początkujących
mogę wydać 500zl wiem, że to nie dużo ale na początek chyba wystarczy
aaaaa.. dodam jeszcze że jestem leworęczny i takiego łuku szukam

2. coś się naczytałem o kontuzjach a do mnie już 40 wiosenka się zbliża więc obawiam się aby nie przeholować. Może znajdę kogoś w Legnicy lub okolic co mi dzieli kilku lekcji, jest co prawda klub sportowy ale to dla dzieci i młodzieży a ja raczej do takiej grupy się nie zaliczam.

3. może polecacie jakaś literatura??

4. dodatkowe wyposażenie co konkretnie jest potrzebne na początek??

sorry, że tak na skróty idę... w sieci dużo informacji ale to nie to samo co bezpośrednia rozmowa z kimś co się zna na rzeczy.

pozdrawiam Artur


« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2009, 11:20:23 am wysłana przez Artur.Kom »

kaqkaba

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 7
Odp: Od czego rozpocząć przygodę z łuczinctwem
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 23, 2009, 12:03:48 pm »
Poszukaj podobnych wątków na forum poświęconym sprzętowi do bloczków.
Wtedy dowiesz się że 500zł  starczy na łuk rekreacyjno sportowy (nieśmiertelny samick polaris-łuk kosztuje ok. 300-320 PLN + parę strzał, ochranicze).
Na bloczkach podobno najlepszy na początek jest PSE Nova (łuk kosztuje koło 1000pln). Z drugiej ręki będzie ciężko dobrać coś do Ciebie (bo potrzebujesz lewego łuku). A jeszcze musi zostać kasa na podstawkę strzały celownik i resztę osprzętu.

kissielec

  • Gość
Odp: Od czego rozpocząć przygodę z łuczinctwem