Autor Wątek: Prowadnica  (Przeczytany 2267 razy)

Wyrak

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 25
Prowadnica
« dnia: Grudzień 20, 2010, 11:16:08 am »
Może ktoś będzie zły za tego typu pytanie, ale muszę je zadać gdyż mnie bardzo nurtuje a jestem w temacie łucznictwa bloczkowego zielony niczym wiosenna trawa...
Czy w każdym łuku bloczkowym potrzebna jest prowadnica kabli razem ze ślizgaczem? Czym podczas strzelania będzie skutkowało zdemontowanie prowadnicy? Czy może to doprowadzić do uszkodzenia łuku czy tylko będzie miało wpływ na celność?
Z góry dziękuję za odpowiedź i przepraszam za tak trywialne pytanie które niektórych może rozzłościć... >:(
:)

dany

  • Stowarzyszenie
  • Stały bywalec
  • *
  • Wiadomości: 920
Odp: Prowadnica
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 20, 2010, 12:11:50 pm »
Na wszystko co jest związane ze strzałem będzie miało wpływ. Pewnie większość kolegów wie, że tak jest...ale chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie próbował strzelać bez odbojnika naciągu, a ja miałem w swoim 1. PSE taką sytuację, że nie miałem cable guarda i tak strzelałem ze 3 miesiące.
Konkluzja @Wyraku:
1. obrywa lotki
2. strzałaleci niecelnie
3. szybkie zużywanie kabli
4. niebezpieczeństwo kontuzji
Sama nazwa wskazuje: CABLE GUARD obrońca kabli!!!!
OBOWIĄZKOWO
Sage 35#

Wyrak

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 25
Odp: Prowadnica
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 20, 2010, 01:24:29 pm »
Dziękuję za te cenne informacje:)
:)

mgo

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 228
Odp: Prowadnica
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 20, 2010, 01:26:19 pm »
...ale chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie próbował strzelać bez odbojnika naciągu...
Ja jestem przy zdrowych i dlugo bez strzelalem  ;D Mozna strzelac bez pod warunkiem ze taka jest konstrukcja compa tzn system camow nazywany
X-cable cam albo shoot trough system

dany

  • Stowarzyszenie
  • Stały bywalec
  • *
  • Wiadomości: 920
Odp: Prowadnica
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 20, 2010, 02:32:27 pm »
O.k.