witajcie.
właśnie chodzi o to co pisze kolega Mathews.
nieodpowiednia dł. kabli jest przyczyną tego iż krzywki są przekręcone parę stopni w kierunku do zewnątrz łuku. skutkiem tego jest, tak jak kolega napisał, dłuższe rozkręcanie się krzywek o te kilka stopni zanim "draw-stop" oprze sie o kabel. te "kilka" stopni kątowych na krzywkach to właśnie te 2 lub 2,5cm dłuższy naciąg łuku. w moim x-force mam takie ''marki'' na krzywkach, które muszą pokrywać się z przebiegiem kabli. jeżeli kabel i znacznik się pokrywa to cięciwa rozwinie mi się z bloczków na te moje ustawione 28'' bez względu na ATA i wtedy "draw stop" dochodzi do kabla i ani rusz dalej. wielu producentów zaznacza na bloczkach te "aligment mark" i dla mnie ważniejsze jest przestrzeganie aby się pokrywały z kablami niż pilnowanie ATA czy wagi naciągu. najlepiej aby wszystkie parametry były zgodne z kartą tuningową producenta.
Piotrze i mnie się wydaje, że jak skręcą cięciwę to dł. naciągu powinna się skrócić.
pozdrawiam