Autor Wątek: ŁUK BLOCZKOWY BROWNING ECLIPSE SL  (Przeczytany 1782 razy)

Dawka

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 5
ŁUK BLOCZKOWY BROWNING ECLIPSE SL
« dnia: Sierpień 18, 2015, 03:59:19 pm »
Czy opłaca się kupić ten łuk? Na łukach sie nie znam, jestem początkujący. Jestem leworęczny, długość naciągu 30".

http://allegro.pl/luk-bloczkowy-browning-eclipse-sl-lh-camo-i5594282042.html

Tomasz_R

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 444
Odp: ŁUK BLOCZKOWY BROWNING ECLIPSE SL
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 18, 2015, 07:50:10 pm »
ja bym zgadywał że jeśli nie przekroczy 340 to tak.. może masz nie wiele czasu ale poczekajmy na opinie innych
Buck Trail Antelope 40# Buck Trail BlackHawk 40#
PSE Stinger 3g 70#

Dawka

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 5
Odp: ŁUK BLOCZKOWY BROWNING ECLIPSE SL
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 18, 2015, 07:58:20 pm »
zostało jeszcze troche czasu, licze na to że ktoś napisze jakąś opinię :) prawdopodobnie kupię jeżeli nie przekroczy 350zł, mam nadzieje że nie będę żałował

Tomasz_R

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 444
Odp: ŁUK BLOCZKOWY BROWNING ECLIPSE SL
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 18, 2015, 08:02:51 pm »
wygląda przyzwoicie , i browling sam w sobie nie jest złą marką , może mało popularną ale nie złą.
Z wyglądu widać że dość stary model ale widywałem starsze  .Za podobne pieniądze nawet Cobry się nie kupi a cobra to shit jakich mało
Buck Trail Antelope 40# Buck Trail BlackHawk 40#
PSE Stinger 3g 70#

Marcin Borowski

  • Stowarzyszenie
  • Stały bywalec
  • *
  • Wiadomości: 664
  • operator bloczka
Odp: ŁUK BLOCZKOWY BROWNING ECLIPSE SL
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 18, 2015, 09:37:18 pm »
Leworęczny - OK... a które oko dominujące??? wg mnie nie jest to zły łuk jak na początek - na pewno lepiej niż cobry itp.... Miałem taki w ręku tylko RH i przyznam że nie było szału ale nie miałem się do czego czepiać.....
TRG7 59# / Strother SX1 70#
Axcel Achive/  accutouch + CBE/x41/x31...
Nap Smartrest /Vapor limb driver