Autor Wątek: strzałki do 3D  (Przeczytany 3341 razy)

majero

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 200
strzałki do 3D
« dnia: Lipiec 13, 2010, 09:19:24 pm »
Witam!
Temat pewnie klepany na forum od dawna, jednak w moim przypadku jest nieco inaczej i byłbym bardzo wdzięczny za pomoc z Waszej strony.
Mianowicie zamówiłem swój pierwszy łuczek bloczkowy i nie wiem jaki komplet strzałek do niego zamówić. Treningowo będę miał używane ACC (zamierzam strzalać również FITe), muszę dokupić strzałki na zawody 3D i nie wiem jakie. Łuk będzie wstępnie ustawiony na 50#, długosć naciągu 28". Z tego co wiem to FAT BOYe są stosunkowo ciężkie i rozbierznosć przy strzale byłaby spora w stosunku do lekkich cienkich strzałek. Popularne są Light speedy, jednak ich koszt jest spory zważywszy na możliwosć ich zgubienia, albowiem jestem początkującym łucznikiem. Czy możecie zatem polecić strzałki w miarę tanie, wytrzymałe i lekkie do łuku o sile 50# ?

pozdrawiam,
Wojtek
łuk: Merlin
celownik: Toxonics
strzałki: Easton ACC (do tarczy), Easton Lightspeed (do 3D)
podstawka: MonArch
laga: Easton ACE

Adam Cymkiewicz

  • Gość
Odp: strzałki do 3D
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 13, 2010, 09:24:15 pm »
co znaczy dla Ciebie tanie

majero

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 200
Odp: strzałki do 3D
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 13, 2010, 09:28:58 pm »
tanie czyli w przedziale 20-25zł za sztukę. Czy cos oprócz tych Power Flightów jest godne polecenia? jest cos lżejszego? np. jakies modele Bemana?

łuk: Merlin
celownik: Toxonics
strzałki: Easton ACC (do tarczy), Easton Lightspeed (do 3D)
podstawka: MonArch
laga: Easton ACE

PK

  • Gość
Odp: strzałki do 3D
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 14, 2010, 08:31:14 am »
Strzałki do 3D, oprócz tego, że ich finalny ciężar powinien być jak w przypadku każdej strzały - bezpieczny dla łuku, wg mnie dobrze jak spełniają następujące warunki:

1- są dla łucznika w miarę tanie (ze względu na łatwość utraty lub zniszczenia strzałami innych zawodników),