Kochani, zapraszam na Piknik Łuczniczy w Miłosławicach koło Sułowa. Zgłoszenia proszę wysyłać na maila podanego w komunikacie. Prosiłbym o w miarę wcześniejsze akcesy, bo jest sporo do przygotowania indywidualnie dla każdego uczestnika. I bardzo proszę o pewne decyzje, bo za wszystko płacę ze swojej kieszeni, więc nie sami rozumiecie...
Coś mi załączniki nie wchodzą, więc wklejam tekst do posta.
Komunikat organizacyjny
I Piknik Łuczniczy w Sułowie 24.05.2014 (Sułów koło Milicza województwo Dolnośląskie)
1. Organizator:
- Ireneusz Cieślak (irion66@wp.pl) tel. 607345433
2. Termin: 24.05.2014r (sobota)
3. Miejsce:
- Miłosławice koło Sułowa, teren „Wigwam” gospodarstwo agroturystyczne Waldemara i Zofii Demskich.
4.Cel zawodów:
- Integracja środowiska łuczniczego i nie tylko
- Popularyzacja łucznictwa
- Dobra zabawa
5. Rodzaj konkurencji:
- Nietypowe, poza konkurencjami oficjalnymi.
Strzelanie obejmować będzie:
a. 15 strzałów z odległości 18 metrów w seriach po 1 strzale do tarczy (dla wszystkich)
b. 15 strzałów z odległości 30 metrów w seriach po 5 strzał do 1 tarczy (dla łuków tradycyjnych)
c. 15 strzałów z odległości 40 metrów w seriach po 5 strzał do 1 tarczy (dla łuków HU)
c. 15 strzałów z odległości 50 metrów w seriach po 5 strzał do 1 tarczy (dla łuków CU)
d. 10 strzałów do ruchomej tarczy (myśliwska sylwetka biegnącego dzika) z odległości 18 metrów.
Tak więc, każdy uczestnik odda 40 strzałów, niezależnie od tego, z jakiego łuku strzela.
6. Uczestnictwo:
- każdy chętny dysponujący własnym łukiem w dowolnej konfiguracji.
7. Kategorie sprzętowe:
-Łuk bloczkowy CU (osprzęt dowolny)
-Łuk bloczkowy HU (osprzęt myśliwski)
-Łuk tradycyjny lub mniej tradycyjny, byle bez celownika.
8.Kategorie zawodnicze: według zasady supergender (czyli żadnych podziałów)
9. Program zawodów:
24.05.2014r Sobota
godz. 8:00-9:00 rejestracja zawodników, podział na grupy oraz tory otwarte
godz. 9:00-15:00 rozgrywka
od godz. 13:00 ciepły posiłek dla zawodników.
godz. 15:00 uroczystość zakończenia zawodów. Wręczenie dyplomów.
godz. 15:30 biesiada dla chętnych dopóki będą.
- godziny mogą się przesunąć, w zależności od ilości uczestników i sprawności organizatorów.
10. Zgłoszenia:
Zgłoszenia należy dokonać nie później niż do dnia 05.05.2014r. Zgłaszać uczestnictwo należy na adres irion66@wp.pl. W tytule maila : „zawody o marchewkę”. Zgłoszenie musi zawierać imię, nazwisko, adres, pesel, rozmiar koszulki.
11. Nagrody:
- Za miejsca I-III dyplomy
12. Opłaty startowe:
- Przy zgapisach w dniu imprezy 50 PLN.
W ramach opłaty startowej organizator zapewnia:
1. Ubezpieczenie uczestników i osób towarzyszących.
2. Koszulki pamiątkowe dla zawodników
3. Znaczki pamiątkowe dla zawodników – osoby nie startujące będą mogły znaczki kupić w cenie 2 zł.
4. Biesiadę z pieczonym dzikiem, bigosem lub co nam do głowy wpadnie.
5. Kawę, herbatę, napoje chłodzące.
13. Inne:
- Talony na posiłki dla osób towarzyszących do wykupienia w rozsądnej cenie u obsługi.
14. Noclegi:
- Jest możliwość zamówienia noclegu w niskiej cenie.
- Dla survivalowców możliwość rozbicia namiotu.
15. Regulamin zawodów
Wszyscy łucznicy oraz osoby towarzyszące muszą stosować się do poleceń osoby prowadzącej strzelanie.
Obowiązują ogólne przepisy bezpieczeństwa stosowane na strzelnicach i zdrowy rozsądek.
Obowiązuje absolutny zakaz przynoszenia i spożywania alkoholu. (W każdym razie do rozpoczęcia części biesiadnej)
Biesiadnicy proszeni są o zapewnienie sobie kierowcy. (Bez przesady – kilka osób możemy porozwozić, byle nie za daleko
. )