Autor Wątek: Łuk dla Wilhelma Tell'a ;-)  (Przeczytany 9609 razy)

PabloS25

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 17
Łuk dla Wilhelma Tell'a ;-)
« dnia: Wrzesień 28, 2009, 12:20:53 am »
Jestem początkującym łucznikiem, który korzysta z uprzejmości dziecka i strzela z łuku Eraser (http://www.militaria.pl/luk_sportowy_eraser_(3101)_p3812.xml), a ponieważ kupiony w sklepluczniczy.pl więc tanio i z odpowiednim osprzętem.
Trochę mnie wciągnęło strzelanie, pomyślałem o czymś dla siebie. Miał to być prosty łuk klasyczny dla poczatkującego, ale z celownikiem i może czymś jeszcze w przyszłości. Wybór padł na Samick Mind 10.
Po przygodach z władzą (opisanych w wątku
http://www.forumlucznicze.pl/wszystkie-inne-tematy-związane-z-łucznictwem/miejsce-strzelań-a-prawo-t1120.0.html) zapragnąłem wyrównać szanse w konfrontacji ze stróżami prawa (czy wszyscy łucznicy muszą mieć na pieńku z władzą ? vide Wilhelm Tell, Robin Hood) i spodobał mi się Samick SHT - nawet bardzo mi się spodobał.
Niestety nie wiem czy dla początkującego będzie odpowiedni. Z moich wymiarów, czyli wzrost 176cm i naciąg jakieś 70cm wynika, że powinienem wybrać łuk 66? czyli Mind 10 a nie 60? SHT. Czy SHT jest taki mały, aby można było się łatwiej po krzakach przed władzą ukryć  ;D
Czy będzie odpowiedni dla mnie na początek? Koszty obu podobne.

Pozdrawiam
Wilhelm Tell
_________
Wilhelm Tell

Leif

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 25
Odp: Łuk dla Wilhelma Tell'a ;-)
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 28, 2009, 09:19:07 am »
Nie to żebym się czepiał, albo zamierzał wnieść coś wartościowego do dyskusji, ale Wilhelm Tell to chyba raczej od kuszy, a nie łuku?  ;D
hardware: Hoyt Powerhawk, NAP QuikTune 800, Stock Dog Plus BS-1, Carter Insatiable 2+

PabloS25

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 17
Odp: Łuk dla Wilhelma Tell'a ;-)
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 28, 2009, 09:25:14 am »
Z WT to bardzo stara historia i różnie o nim mówili, raz łuk raz kusza.
Mi bardziej chodziło o problemy rodzinne WT z władzą  ;D
_________