Autor Wątek: prośba o radę - zakup łuku w USA  (Przeczytany 3562 razy)

Lobo_PL

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 2
prośba o radę - zakup łuku w USA
« dnia: Kwiecień 21, 2009, 01:03:41 pm »
Witam.
Od razu musze zaznaczyć że jestem kompletnym laikiem.
Zamierzam wdrożyć się w łucznictwo i zakupić nowy łuk ale od razu taki żebym za rok lub dwa nie musiał kupować nowego. Tak sie szczęśliwie składa że mój dobry kolega przebywa teraz w Stanach i chętnie prześle mi co sobie tylko zażyczę.
Wiec mam pytanie do was jako profesjonalistów - co kupić czyli jaki łuk jaki osprzęt do tego (tak abym nie musiał nic więcej dokupować). Celownik chyba myśliwski (nie myśle o zawodach tylko o strzelaniu rekreacyjnym oraz ..... hmm...kolega ma przywatny las w Szwecji:) wieć może nie tylko do tarczy)
Zupełnie nie wiem co mi jeszcze potrzeba, od kilku dni czytam forum ale nadal nie jestem w pełni zorientowany.
na stronkach sklepów w USA znalazłem łuki BowTech oraz Diamond by BowTech ale nie wiem czym sie poszczególne modele różnią i sam boje się zdecydować jaki wybrać.
aaa mam 188 cm wzrostu 96 kg i niemało siły- Co polecacie??
podejdźcie do tematu tak jak byście przy swojej całej wiedzy kupowali dla siebie łuk w Stanach
pomóżcie!!!

dopisane: jestem z Gorzowa Wlkp. i jeśli jest ktoś w okolicy kto by mi pomógł to chętnie pogawędze o tym przy piwku (oczywiście ja stawiam :D)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2009, 01:37:22 pm wysłana przez Lobo_PL »

Hassassin

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 343
Odp: prośba o radę - zakup łuku w USA
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 21, 2009, 01:19:44 pm »
To strasznie długi temat, co byśmy polecali... ;) Bowtech sam w sobie jest świetną marką, masz jednak rację - poszczególne modele mają sporo różnic między sobą.
Skąd jesteś, bo w takim przypadku chyba kontakt osobisty z jakimś bloczkowcem byłby bardziej wskazany...?
Łucznik wart jest tyle, co jego zapasowa cięciwa.

Bowtech Sentinel 60#
Barnett Ghost 410 185#

kissielec

  • Gość