Autor Wątek: Łuk dla początkującego  (Przeczytany 3930 razy)

Dirian

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 5
Łuk dla początkującego
« dnia: Kwiecień 11, 2010, 03:26:51 pm »
Witam. Ostatnio czytałem jakiś artykuł w którejś z gazet i zaciekawiło mnie łucznictwo. Pomyślałem sobie - może i ja spróbuję? Domyśliłem się, ze potrzeba mi luku, kilku strzał i jakiejś tarczy. Mógłbym prosić o pomoc w wyborze łuku dla początkującego? Cena zaporowa to 150 złotych.

Mam 16 lat, 185 wzrostu, o ile jest to potrzebne ;) Prosił bym o konkretne linki, najlepiej na allegro.

Dirian

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 5
Odp: Łuk dla początkującego
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 11, 2010, 03:32:02 pm »
Wklepać w allegro "Łuk" to potrafi każdy głupi, chodzi mi o konkretny model... Nie znam się na tym kompletnie, dlatego pytam.

Hmm widzę, że za 150 złotych nic dobrego nie dostanę. Chyba trzeba pozbierać trochę więcej funduszy :/
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2010, 03:41:49 pm wysłana przez Dirian »

zgaszony

  • Gość
Odp: Łuk dla początkującego
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 11, 2010, 05:26:02 pm »
a na forum wklep w wyszukiwarkę pierwszy łuk lub łuk dla początkującego i tez coś znajdziesz.

lucznikruda

  • Gość
Odp: Łuk dla początkującego
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 11, 2010, 09:10:11 pm »
Albo zawitaj do klubu łuczniczego jeżeli jakiś masz w swojej okolicy. Łuk na początek dostaniesz i zobaczysz czy Ci się spodoba ten sport.

Dirian

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 5
Odp: Łuk dla początkującego
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 11, 2010, 10:16:12 pm »
Klubu niestety nigdzie nie ma w okolicy, więc ta opcja odpada. Z drugiej strony doszedłem do wniosku, że kupowanie łuku za kilkaset złotych nie ma sensu na początek, bo po co?

A co powiedzie o łuku Eagle? http://allegro.pl/item978989373_luk_sportowy_klasyczny_mlodziezowy_eagle_15_lb.html

Opłaca się to kupić za te 60 złotych, żeby sobie trochę postrzelać na początku?

lucznikruda

  • Gość
Odp: Łuk dla początkującego