Autor Wątek: Parodia łucznicza w Milówce!!!  (Przeczytany 14992 razy)

ReAkToR

  • Gość
Parodia łucznicza w Milówce!!!
« dnia: Grudzień 18, 2007, 05:05:13 pm »
Jestem oburzony zachowaniem sędziego głównego (nazwanego przez część zawodników "lachą"). Na zawodach panował taki bajzel, że nie wiadomo było za co się złapać ani do czego i kiedy strzelać, jakiś dzieciak dostał gwizdek i gwizdał jak chciał. Ludzie jeszcze strzelają a on gwiżdże żeby iść po strzały (nie znam się na tym bo byłem pierwszy raz na zawodach tarczowych ale tak chyba być nie powinno).
Metryczki z naszymi wynikami leżały 45 minut i nikt z organizatorów nawet na nie nie spojrzał. Jednak gdy zawodnicy klubu X-10 Jaworze zabrali się za podliczanie i zestawienia (nikt z organizatorów przez 45min się do tego nie zabrał) w momencie gdy już prawie wszystko było rozpisane sędzia gówny zaczął się pieklić o to że mu przeszkadzamy.
Po całym wykładzie na temat tego kto tu jest sędzią gównym a kto hołotą zawodnicy zostali losowo wybrani do "pojedynków" (chyba tak się to nazywa) problem był tylko taki że była ich nieparzysta liczba. To dla sędziego nie stanowiło problemu; do półfinału weszło 5 z czego jeden (zawodnik X-10 Jaworze) miał wolne przejście do finału.
wszystkie "pojedynki" były ustalane na zasadzie ty strzelasz z tym, bo ma krzywą nogę, a ty z tamtym, bo jest łysy... normalnie parodia...

Jeżeli kompletnie bym się na tym nie znał stwierdziłbym po tych zawodach że to pan Lach wymyślił łuk a cała reszta łuczników nie wie do czego ten "patyk ze sznurkiem" służy.

przyjechałem na te zawody z kolegą Lucjanem Sochą i razem z nim je opuściłem ...przed czasem podobnie jak mój brat, i kuzyn oraz Tomasz Pomorski.

Całkiem przypadkiem byłem świadkiem jak pan Lach wręczał medale dzieciom... o ile można to rzucenie kawałka metalu za 2,50zł nazwać wręczeniem medalu... te dzieci nie wiedziały czy śmiać się czy płakać. Podobnie z resztą jak ja.