Sklep ma tu dobre oceny, na stronie internetowej prezentuje się godnie wystarczy spojrzeć na galerie zdjęć; medale, trofea -to świadczy o tym, że wiedzą co robią.
To budzi zaufanie.
To nie jest wina tego, że ktoś kupił raz i ocenia (skoro kupił to ma prawo do oceny) w tym temacie trzeba zaznaczać czy ktoś robił zakupy w realu czy online,
bo jak fizycznie idziesz do sklepu widzisz towar na półce, płacisz, dziękujesz i wychodzisz to może być ok, jak w piekarni.
Ale online np gdy dzwoniłem do sklepu nigdy nikt nie przedstawił mi się z nazwiska -już nawet nie w formie informacyjnej ale grzecznościowe skoro ja się przedstawiałem..
Praktycznie to nie wiem, czy przez 4połączenia rozmawiałem z ta sama osobą (2 wczorajsze to była ta sama kobieta poznałem po głosie)?
Na wszelkie niedogodności lub utrudnienia klient słyszy "jest nas tu za mało żeby to ogarnąć, mamy za wiele telefonow" a nie: już to ogarniam, przepraszam zajmę się tym osobiście itp.
Poza tym nawiazujac do tematu opóźnienia wysyłki z powodu braku podstawki dowiedziałem się że ważniejszy jest taki klient, który przyjdzie do sklepu i wyłoży gotówkę, a nie taki który gdzieś w mailu deklaruje że bierze ale pieniądze jeszcze się nie zaksiegowaly(!)
Oczywiście jak dostawa dojdzie to wszystko już jest realizowane wg kolejności zamówień
(a przynajmniej tak mówi tajemniczy głos z słuchawki telefonu)
A najgorszy przykład lekceważenia klienta jest z wczoraj kiedy gorąca sprawa, łuk dostarczony uj wie gdzie ja biegam po osiedlu i zaczepiam ludzi czy tu gdzieś mieszka pan X, a kobieta ze sklepu zamiast zadzwonić do mnie o tej 15.30 i zapytać czy kurier dzwonił i co ustaliła z centralą k ex ..wysyła mi mail, który odbieram po 17 gdzie w sklepie już dawno nikogo nie ma !!! A mówiłem jej że ich powiadomie jak odzyskam przesyłkę.
Od ustalonej przezemnie godziny do godziny odbioru łuku minęło 6h nerwowki, wydzwaniania, biegania po bloku i zaczepienia ludzi.. Nigdy wiecej!
Nie oceniam jeszcze sklepu, poczekam na kontakt z ich strony a potem grzecznie poproszę telefon do właściciela.
Może wiecie KTO jest tym właścicielem?