Autor Wątek: Uszkodzona cięciwa  (Przeczytany 1553 razy)

wacho13

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 2
Uszkodzona cięciwa
« dnia: Czerwiec 09, 2016, 08:48:35 pm »
Cześć wszystkim!

       Na wstępie tego listu chciałbym wszystkich gorąco pozdrowić  :D :D :D Jestem łuczniczym świeżakiem i ostatnio stwierdziłem pewien problem, z którym nie wiem jak się zmierzyć. Po strzelaniu z mojego łuku refleksyjnego zdiagnozowałem przetarcie oplotu cięciwy w miejscach gdzie zapiera się o ramiona. Czy oplot da się jakoś uzupełnić? Czy może cięciwa jest już do wymiany? Z góry dzięki za odpowiedź !

Munin

  • Gość
Odp: Uszkodzona cięciwa
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 09, 2016, 09:12:42 pm »
Teoretycznie owijkę na uchu da się nawet domowymi sposobami reanimować ale trzeba mieć do tego celu nici.
Starą owijkę w zależności od tego gdzie i jak jest uszkodzona odwijasz a następnie w to samo miejsce nawijasz nową.
Nie potrzeba jakiś kosmicznych czy profi narzędzi, na jedną owijkę wystarczy kilka długich gwoździ i obejrzenie kilku filmów jak to zrobić żeby mieć ogólne pojęcie o co w tym biega.

EDIT
poprawiona zjedzona litera
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 09, 2016, 10:16:24 pm wysłana przez Munin »

TreQ

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 265
    • XMS Multigaming
Odp: Uszkodzona cięciwa
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 09, 2016, 10:00:17 pm »
AyE!

@Munin - owijasz? Znaczy nie zdejmujesz uszkodzonej tylko "dowijasz" kolejną warstwę? I pytanie drugie - nie da się tego naprawić taśmą teflonową? Albo nicią dentystyczną? (tak z ciekawości pytam, jak moje owijki się przecierają i snują to wymieniam po prostu cięciwę.)

@wacho13 - sugerując się po dziale w jakim piszesz używasz pewnie Polarisa (lub podobnego). W większości zestawów są dokładane cięciwy Cartel'owskie. O dość wątpliwej jakości. Zainwestuj w Sekula Archery i rozwiąże się Twój problem.

Pozdrawiam!
Ludzie kiedyś byli bliżsi sobie... Musieli. Broń nie niosła tak daleko.