Autor Wątek: WYBóR CELOWNIKA  (Przeczytany 13874 razy)

forlorn

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 909
WYBóR CELOWNIKA
« dnia: Sierpień 13, 2007, 12:52:20 pm »
WITAM!
jestem poczatkującym łucznikiem mam łuk bloczkowy marki PSE jeden ze starszych modeli ale dobrze się strzela dp tej pory strzelałem na grota aler niedawno zakupiłem spust lipko i peep'a problem polega na tym że nie wiem jaki kupić celownik bo celowniki tarczowe do bloczków są bardzo drgoie za łuk zapłaciłem 600zł a celownik kosztuje tyle samo albo więcej. Słyszłem też o celownikach ukraińskich ktore są podobno dobre i tanie. Czy ktośmogł by mi doradzić gdzie i jaki celownik kupić?? kolega polecił mi na początek zwykły celownik od refleksa żebym strzelał aż się nie rozpadnie ale nie wiem czy to dobry pomysł. Jestem niestety ograniczony finansowo a strzasznie chciał bym już strzelać z chociaż standardowym wyposażeniem. Bardzo proszę o radę i jakieś namiary.
Bowtech Sentinel FLX, 60# 28" RipCord
Hoyt Carbon Element G3, 60# 28" RipCord
Old Mountain 15" ILF + TRADTECH Blackmax 38#
Kinetic Novius 25" ???

forlorn

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 909
Odp: WYBóR CELOWNIKA
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 13, 2007, 01:00:41 pm »
jeszcze jedno... czy gdybym kupił np. jakiś tańszy celownik myśliwski to czy moge go używac do strzelania tarczowego? czy jest on na tyle precyzyjny?
Bowtech Sentinel FLX, 60# 28" RipCord
Hoyt Carbon Element G3, 60# 28" RipCord
Old Mountain 15" ILF + TRADTECH Blackmax 38#
Kinetic Novius 25" ???

ReAkToR

  • Gość
Odp: WYBóR CELOWNIKA
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 13, 2007, 01:11:04 pm »
będę sprzedawał celownik do bloczka. jest to toxonic 1400 short black troszkę przerobiony. ma dodatkową śrubkę, którą dorobiłem w celu pozbycia się luzów na mocowaniu lipka. Nowy celownik będę miał dopiero 25 sierpnia na zawodach 3D w Jaworzu.

zapraszam na tą imprezę! Będzie tam dużo ciekawych ludi, od których można się sporo dowiedzieć na tematy związane z łucznictwem i nie tylko...