Autor Wątek: Nowy łuk i strzały  (Przeczytany 1735 razy)

Habrodziabro

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 2
Nowy łuk i strzały
« dnia: Maj 17, 2016, 05:56:25 pm »
Siemka, chcę zacząć swoją przygodę i zdecydowałem się na łuk SF Optimo+ (ze stronki skleplucznicy(dot)pl). Łuk raczej będzie : długość - 70'' | siła naciągu - 36lbs. Prosiłbym też o ocenę tych wartości jeżeli mam 188cm wzrostu + nie jestem kanapowcem :D (bez urazy do takich) (20lat) I główna prośba o pomoc w wyborze strzał bo tu jestem całkowicie zielony... 188cm to 74 cale.  74/2,5 = 29,6 Czyli jeśli dobrze rozumiem to długość naciągu równa się 29,6 ''... Jakie strzały do tego? (długość/spin/firma)

MateuszN

  • Doświadczony forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 191
Odp: Nowy łuk i strzały
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 17, 2016, 06:24:55 pm »
Dlugosc naciagu liczysz od rozpietosci swoich rak. Czyli rozkladasz rece na boki i mierzysz odleglosc od-do srodkowego palca. Proponuje nieco slabszy luk. Skupisz sie na technice bo to wazniejsze jak bedziesz chcial mocniejszy to ramiona mozna wymienic na twardsze. Zmierz sobie ten wymiar i policz : 2,5: 2,54
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2016, 06:30:49 pm wysłana przez MateuszN »
PSE Stinger X

Habrodziabro

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: Nowy łuk i strzały
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 17, 2016, 06:41:17 pm »
Wychodzi 29,30. (rozpiętość 186cm) To do tego jakie strzały? dł / spin / firma

Tomasz Ryszka

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 1445
  • ŚKŁ REFLEX
    • ŚKŁ "Reflex"
Odp: Nowy łuk i strzały
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 17, 2016, 07:32:23 pm »
I tak je będziesz kupował w sklepie. Napisz im maila to Ci dobiorą. Pytaj o strzałki X Cross Ambition chociaż ciężko je dostać bo na hurtowniach schodzą jak świeże buleczki.
Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.

KAZIU

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 539
Odp: Nowy łuk i strzały
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 17, 2016, 07:42:23 pm »