Autor Wątek: Poe Lang REX 25-65lbs Recenzja bez sciemy  (Przeczytany 4042 razy)

Wolf

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Steady hand to the end...
Poe Lang REX 25-65lbs Recenzja bez sciemy
« dnia: Październik 01, 2019, 01:58:10 pm »
Hej
Jestem na forum nowy bo i dość niedawno wróciłem do zajawki. Kilkanaście lat temu liznąłem temat ale nie było mnie stać na zabawę dziś sytuacja inna i dostęp do sprzętu też lepszy. Dużo szukałem i czytałem zanim zakupiłem bloczka. Z głową wypraną you-tubowymi  filmikami z USA koniecznie chciałem bloczek w camo. Nie żebym chciał polować czy coś , po prostu mi sie to podoba... Nie ma sie co z tym kryć jestem amatorem , nie chciałem  wydawać dużo ale nie chciałem szajsu. Myślałem że na poczatek 900zł na łuk to juz nie bedzie lipy. Do tego nie zdawałem sobie do końca sprawy z ilosci kasy którą jeszcze przyjdzie mi wydać na cele/maty, strzały spusty itp... Bałem sie że skonczy sie na "więcej sprzętu niż talentu" Oglądałem sporo recenzji róznych łuków na YT i czytałem tez duzo. O Poe Langu było mało. Łuk pasował mi wzornictwem i wymiarami bo nie mam za duzo miejsca w domu. Małą ilość opinii uważałem za plus bo pewnie nie jest awaryjny... Więc kiedy nadażyła się okazaja i pewien sklep zrobił dobrą promkę , zmęczony szukaniem kupiłem tego tajwańca...



Piszę ten wątek bo nie znalazłem nigdzie rzeczowych informacji na temat tego łuku raczej były to ogólniki i sponsorowane recenzje. Gdybym sam przeczytał to co zaraz napiszę przed zakupem może zaoszczedziłbym trochę czasu i pieniędzy.

Do rzeczy:
Łuk w zestawie z celownikiem, podstawką kołczanem i 3 strzałami oraz peep'em kupiłem za 699zł. Gdy dostałem go do rąk naprawdę zrobił na mnie wrażenie. Był solidnie wykonany nie trącił tanią tandetą. Były też fajne drobiazgi typu tłumiki spider w cięciwie czy zestaw imbusów calowych. Kołczan był tandetny bo przy strzale cały trzeszczał...