Autor Wątek: Witam wszystkich łuczników i łuczniczki z Warszawy  (Przeczytany 2088 razy)

evangelion_1942

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 2
Witam wszystkich łuczników i łuczniczki z Warszawy
« dnia: Wrzesień 04, 2019, 11:34:07 am »
Witam. Jestem początkującym łucznikiem i chciałbym poznać kogoś kto jest już w temacie strzelania jak i settingu łuków bloczkowych. Posiadam łuk bloczkowy PSE Fever - 2015, jestem jego drugim właścicielem i powiedzmy że już kilka razy z niego strzelałem ale dzielić hobby sam ze sobą to trochę nudne. Niestety w tym roku jeszcze nie strzelałem i stąd moje pytanie, czy ktoś byłby chętny i zna fajne miejsce do postrzelania w Warszawie?
PS. Nie jestem Warszawiakiem, mieszkam tu od roku ale za względu na moją pracę w systemie delegacyjnym jestem tylko kilka dni w miesiącu, teraz akurat urlopik do 4 października.

Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu


Munin

  • Gość
Odp: Witam wszystkich łuczników i łuczniczki z Warszawy
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 04, 2019, 12:49:42 pm »
Szukaj na Facebooku Wiślana ścieżka łucznicza oraz Warszawska grupa łucznicza -siekierki. Jest dużo innych jeszcze ale o tym dowiesz się na miejscu.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2019, 04:30:39 pm wysłana przez Munin »

Bartoliomeus

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 49
Odp: Witam wszystkich łuczników i łuczniczki z Warszawy
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 04, 2019, 04:23:05 pm »