Autor Wątek: podstawka na początek - blaszka czy lepiej widełki z opcją blaszki  (Przeczytany 1666 razy)

humungus

  • Gość
cześć

czytam tu trochę i w głowie powoli konfiguruję sprzęt co by na wiosnę zakupić już jakiś zestaw

zastanawiam się nad dwoma podstawkami - interesuje mnie raczej strzelanie do tarczy ( na początek na działce - na 18m - taką mam możliwość) a potem może zapisać się do jakiejś sekcji - podobno jest we Wrocławiu bloczkowa


waham się miedzy dwoma różnymi podstawkami:

blaszka http://www.centrum-lucznicze.pl/produkt/1201,podstawka-do-luku-bloczkowego-spot-hogg-edge-rh


widełki /blaszka

http://www.centrum-lucznicze.pl/produkt/463,spot-hogg-infinity


chciałbym kupić coś czego nie będę musiał za parę miesięcy wymieniać - bo się rozleci itp. jak oceniacie takie podstawki widełkowe z możliwością montażu blachy? jeśli chodzi o celność, funkcjonalność?

i do tego poprawka na to, że jestem całkiem zielony :)

Jaco

  • Global Moderator
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 3537
Odp: podstawka na początek - blaszka czy lepiej widełki z opcją blaszki
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 02, 2019, 11:47:49 am »
Ja ogólnie wolę podstawki opadające, ale jakbym miał wybierać z tych 2 to wybrałbym raczej Edge. Z blachy czasem strzała spada przy naciąganiu, a i sama blacha potrafi po jakimś czasie pęknąć. Ale te modele bardzo dobre podstawki, będzie ciężko coś lepszego znaleźć.
Cięciwy i kable do łuków bloczkowych
maxbowstrings@gmail.com

(kontakt na maila, nie priv forumowy)


humungus

  • Gość
Odp: podstawka na początek - blaszka czy lepiej widełki z opcją blaszki
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 02, 2019, 03:02:04 pm »
Ja ogólnie wolę podstawki opadające, ale jakbym miał wybierać z tych 2 to wybrałbym raczej Edge. Z blachy czasem strzała spada przy naciąganiu, a i sama blacha potrafi po jakimś czasie pęknąć. Ale te modele bardzo dobre podstawki, będzie ciężko coś lepszego znaleźć.