Autor Wątek: Opadająca. Która lepsza?  (Przeczytany 1639 razy)

marttinezz

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 6
Opadająca. Która lepsza?
« dnia: Kwiecień 08, 2018, 11:27:59 am »
CZeść Wam,
ma zagwostkę. Chciałem kupić podstawkę opadającą i nie wiem na ktora sie zdecydowac.:

Podstawka TruGlo DOWN-DRAFT http://www.sklep-robinhooda.pl/podstawka-mysliwska-truglo-down-draft-opadajaca.html
albo
QAD Ultra Rest Hunter Standard http://www.sklep-robinhooda.pl/podstawka-mysliwska-qad-ultra-rest-huter-standard.html

Cena mniej więcej podobna.

Macie jakies opinie i doswiadczenia? Nie jestem pewien czy pierwsza zapewnia wystarczającą powtarzalność w ulozeniu strzaly na tych widelkach bo sa szerokie. Ale jestem nowicjuszem wiec pewnie sie myle.

Poprosze o podpowiedz.
Pozdrawiam serdecznie,
Marcin

B-52

  • Forumowicz
  • **
  • Wiadomości: 90
Odp: Opadająca. Która lepsza?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 08, 2018, 01:01:13 pm »
Ktoś w giełdzie wystawiał Ripcord Code Red za chyba 300 złotych. Moim zdaniem warta  zastanowienia mimo że używka.
PSE Stinger X

gibber

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 955
Odp: Opadająca. Która lepsza?
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 08, 2018, 08:16:08 pm »
Z tych 2 to QAD.
Mathews V3 31, Elite Impulse, Gillo G1, Border Hex

doozers

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 1086
Odp: Opadająca. Która lepsza?
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 08, 2018, 08:54:56 pm »
Jakbym miesiąc temu nie kupił QAD HDX to bym brał tego RipCorda z giełdy :-). Jest o tyle lepszy od tego QAD-a co podałeś, że można podnieść widełki jeszcze przed naciągnięciem łuku.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk

Kinetic Meos 21" + UUKHA Ex Evo2 #28
W&W CXT + Kinectic Palmaris 30#
Diamond Infinity EDGE PRO, FUSE Helix Slider 1-pin, QAD HDX.

gibber

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 955
Odp: Opadająca. Która lepsza?
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 08, 2018, 09:09:24 pm »
W każdym QAD widełki też można podnieść przed naciągnięciem łuku.