Autor Wątek: Prośba o opinię  (Przeczytany 5381 razy)

Barton

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 2
Prośba o opinię
« dnia: Kwiecień 07, 2009, 03:02:53 pm »
Witam serdecznie,
Jestem nowy w temacie łucznictwa i mam prośbę o opinię. Chcę kupić sobie łuk i rozważam następujące:
SAMICK DEERMASTER
SAMICK LEOPARD
oraz
SAMICK MIND 10
Co sądzicie o tych łukach? Czy od SAMICK MIND 10 różnią się tylko brakiem możliwości dołączenia celownika?
Skłaniam się ku Deermaster ale może są jakieś argumenty przeciwko temu łukowi na rzecz dwóch pozostałych?
A może najlepszym rozwiązaniem będzie dołożenie trochę i kupno
SAMICK SHT?

pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2009, 03:35:06 pm wysłana przez Barton »

N.E.M.O

  • Gość
Odp: Prośba o opinię
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 07, 2009, 09:22:36 pm »
Hej

Każdy z wymienionych łuków jest dobry-z tym że MIND 10 jest bardziej "sportowy" zwłaszcza jeśli chodzi o kwestię siły naciągu,poza tym posiada gniazda do wkręcenia całego tego "żelastwa"(stabilizatory,buttony i celowniki).
Deermaster i Leopard a także SHT to już łuki bardziej myśliwskie(bez możliwości wkręcania czegokolwiek-no może poza SHT tam jest taka opcja),większy jest tez zakres siły ramion aż do 60#
Ogólnie łuki Take Down (składane)są bardzo sprawne nawet przy niewielkich siłach.
Jeśli nie zamierzasz się zbytnio wysilać(naciąg poniżej 40#) to uważam że każdy z nich będzie dobry(chyba że chcesz strzelać sportowo to wtedy tylko MIND lub Polaris).
Deermaster, Leopard i jeszcze kilka innych, idealnie nadają się do intuicyjnego strzelania np. w zawodach typu 3D (kat. TR-RB)
Generalnie w łukach myśliwskich ew. stosowanie celownika może być dość kłopotliwe z uwagi na niskie okno w majdanie...

Zanim kupisz musisz zdecydować jaki rodzaj strzelania bardziej Cie kręci...

Pozdr
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2009, 09:31:25 pm wysłana przez N.E.M.O »

Barton

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: Prośba o opinię
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 08, 2009, 11:45:59 am »