Autor Wątek: Pozdrowienia z Podkarpacia  (Przeczytany 1690 razy)

cezbar

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 4
Pozdrowienia z Podkarpacia
« dnia: Marzec 28, 2018, 07:11:11 pm »
Witam serdecznie.

Strzelectwem (zaznaczam strzelectwem nie łucznictwem) zajmuję się już wiele, wiele... lat. Zarówno bronią palną jak i czarnoprochową oraz pneumatyczną HFT. HFT z pneumatów jest bardzo podobne do łucznictwa 3D. W ubiegłym roku kolega na strzelnicę przywiózł ŁUK bloczkowy. Dużo nie trzeba mówić. Tak właśnie załapałem łuczniczego bakcyla. Oczywiście w łucznictwie jestem całkiem zielony. Na razie strzelam dla przyjemności i cieszy mnie, że trafiam w cel. Czasem strzelę Panu Bogu w okno, ale chyba nie jestem w tym odosobniony. Na razie cel jest wielkości kartonu po monitorze LCD 19", a odległość około 30-35 m. Z czasem może będzie lepiej.

Na początek nabyłem jakiegoś "Chińczyka", którego nieco zmodyfikowałem. Wymieniłem Whisker Biscuit ze sztywnego włosia jak ze szczotki na opadającą podstawkę. Zamontowałem tłumiki drgań na ramionach i jak na nubka odczułem poprawę. Może starzy wyjadacze mnie nie objadą za bardzo za moje przeróbki fabryki :)

Mam prośbę do fachowców od łuków by pomogli mi odszyfrować naklejkę z "Chińczyka". Co oznaczają te literki i cyfry?



Ustawienia mam około 60 lbs i 30" naciągu. Nie podkręcam na maxa do 70 bo strzały nie lecą wtedy prosto tylko koziołkują. Wiedzę jak na razie czerpię od kolegów i Waszego forum, a także z autopsji metody prób i błędów.

Mam nadzieję, że trochę mi pomożecie by łucznictwo stało się pasją, z której można czerpać przyjemność.

Pozdrawiam Wszystkich.
cezbar

Herr Otto Flick

  • Global Moderator
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 381
Odp: Pozdrowienia z Podkarpacia
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 28, 2018, 08:20:30 pm »
CB75 to model łuku firmy Man Kung: https://www.archery-manufacturer.com/archery-bows/MK-CB75GODC.htm
34973 to numer seryjny łuku.

cezbar

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 4