Autor Wątek: Pierwszy łuk - prośba o opinię  (Przeczytany 2059 razy)

MejbiMajonez

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 1
Pierwszy łuk - prośba o opinię
« dnia: Grudzień 30, 2017, 11:19:24 pm »
Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem totalnie zielony jeśli chodzi o tematykę łuków, mianowicie zgłębiłem większość lektury, jaka jest dostępna na tym forum plus inne, jednakże nie jestem pewien co do wyboru pierwszego łuku. Mój przedział cenowy na start to około 200-400 zł, wiem, czytając inne wątki to dosyć niewiele, ale nie od razu Rzym zbudowano. Zainteresował mnie ten łuk : https://www.decathlon.pl/uk-initech-ii-dla-praworcznych-id_8174629.html
Mieszkam na śląsku, mimo moich usilnych poszukiwań znalazłem tylko kilka sklepów które oferuje możliwość ,,macania" sprzętu na miejscu a naprawdę nie chciałbym kupować w ciemno. Mam 186 cm wzrostu, według przelicznika  z tego wątku : http://www.forumlucznicze.pl/index.php?topic=7409.0 długość  mojego naciągu to około 29".
Interesują mnie głównie łuki klasyczne składane, myślałem o dianie ale nie miałbym szczerze gdzie jej trzymać.
Z góry dziękuję za wyrozumiałość i wasze podpowiedzi.

KAZIU

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 539
Odp: Pierwszy łuk - prośba o opinię
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 30, 2017, 11:27:58 pm »
Jedź do Jaworza w takim razie tam masz dwa sklepy łucznicze w których kupisz łuk dostaniesz porady nic prostszego chciałbym mieć tak blisko sklepy łucznicze jak ty
Pse stinger extreme 70#
Fuse cybex XT micro
Ripcord sos

Tomasz_R

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 444
Odp: Pierwszy łuk - prośba o opinię
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 31, 2017, 12:47:11 am »
W Decathlonie nie ma co szukać...myślałem że tam chociaż ochraniacze lub kołczan się znajdzie ale się myliłem bo ceny mają wygórowane za ich produkty... jako że masz blisko to Jaworze jest dobrym kierunkiem w profesjonalnych sklepach zobaczysz dobrej jakości sprzęt. A nie sprzęt który mógłby cię zrazić do tego pięknego sportu.