Autor Wątek: Łuk dla Nie początkującej  (Przeczytany 2145 razy)

Kanra

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
Łuk dla Nie początkującej
« dnia: Lipiec 22, 2017, 07:48:28 pm »
Witam. Zastanawiam się nad kupnem swojego pierwszego łuku, ale nie jestem osobą w pełni początkującą. 
Sprawa wygląda tak, że rok temu skończyłam trening w klubie (Trenowałam pół roku po 3 razy w tygodniu), tak więc jakieś doświadczenie mam. Chciała bym teraz zacząć strzelać we własnym zakresie, ale wcześniej łuk miałam dobierany przez trenera, I tu pojawia się moje pytanie, a raczej pytania.

1. Jak dobrać siłę naciągu łuku? [Nie jestem jakoś mega wysportowana, raczej mam przeciętną budowę ciała]
2. Jak dobrać długość strzał? [Kiedy byłam w klubie, trener sprawdzał czy strzała jest odpowiedniej długości, opierając ją o mój mostek, I każąc mi wyciągnąć ręce i zrobić z nich jak by strzałkę (złączy same czubki palców przy wyprostowany rękach)]
3. Z jakiego materiału strzały wybrać? Czym tak naprawdę różnią się Carbowone od aluminiowych.
4. Jestem z Poznania. Czy zna ktoś tutaj (lub w okolicy) sklep z dobrym sprzętem i obsługą która wie co robi i moźe doradzić?
5. Ktoś wie gdzie dostanę stojak pod matę (chyba tak to się nazywa. Chodzi mi o taką piankowe tarczę) 80x80?
6.Ktoś może mi polecić jakiś zestaw? Albo osobno ramiona osobno majdan? [Nie ukrywam że zależy mi na estetyce, ale jako że mam słomiany zapał, nie chciała bym na sam łuk (ramiona+majdan+cięciwa) wydać więcej niż 700zł]

INFORMACJE
Wzrost: 164/165cm
Rozpiętość ramion (liczona od palców środkowych): 162/163cm
Wiek: 15 lat.
Inne: Strzelać będę na powietrzu, więc może zdarzyć się wiatr. Nie powinien być duży bo działka na której będę strzelała jest w środku lasu

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi, I pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2017, 10:42:09 pm wysłana przez Kanra »

Munin

  • Gość
Odp: Łuk dla Nie początkującej
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 23, 2017, 05:30:27 am »