Autor Wątek: Mój pierwszy łuk :)  (Przeczytany 1640 razy)

Nobodycaresmydear

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 1
Mój pierwszy łuk :)
« dnia: Czerwiec 30, 2017, 10:17:00 pm »
Witam wszystkich bardzo serdecznie  ;)
Jestem tutaj nowa, jeśli chodzi o łucznictwo to również mogę przyznać że jestem całkiem zielona w temacie, ale każdy był kiedyś nowicjuszem, prawda??  :)
Dużo czytałam na ten temat ale mam kilka pytań odnośnie samego łuku (czy dobrałam odpowiedni jego rozmiar itp) oraz strzał. Po przeczytaniu kilku opinii na temat tego jaki łuk będzie idealny na początki przygody z łucznictwem (mam zamiar strzelać jedynie rekreacyjnie w tak zwanym "wolnym czasie") postanowiłam zamówić sobie łuk samick polaris optimo w takim oto zestawie ( http://www.centrum-lucznicze.pl/produkt/10,samick-polaris-optimo-zestaw ). Jeśli chodzi o mój wzrost to skromnie mam 159cm, jeśli chodzi o rozpiętość ramion to jest to 161cm. Zastanawiam się nad 64"a 66" dlugością łuku,  natomiast siłę naciągu  chyba wybiorę 8kg (przy moich 45 kilogramach, mam nadzieję że będzie okej). Co do strzał to pojęcia nie mam, będę wdzięczna za podpowiedzi jakie są dobre i jak wybrać odpowiednią ich długość??
Z góry dziękuję za odpowiedzi i przepraszam jeśli coś źle zrozumiałam lub popełniłam karygodny błąd odnośnie pomiarów  ;D
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2017, 11:50:51 pm wysłana przez Nobodycaresmydear »

mirczyk

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 9
Odp: Mój pierwszy łuk :)
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 03, 2017, 08:01:51 pm »
też zaczynam  i kuplem samicka red foxa, 64" a mam 194 wzrostu. wg mnie powinnas szukac krotszego luku. ale tak jak mowie tez jestem nowy :P moge sie mylic.

Munin

  • Gość
Odp: Mój pierwszy łuk :)
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 04, 2017, 12:36:37 am »
@Nobodycaresmydear piszesz w dziale tradycyjnym a tu długość (łuku) ma minimalne znaczenie, tu bardziej istotna będzie technika z jakiej się strzela ;)