Tematy ogólne > wszystkie inne tematy związane z łucznictwem ;)

www.sklep-robinhooda.pl

<< < (2/12) > >>

Boonk:
Właśnie też zadawałem sobie pytanie, czy mi się przyśniło, że za coś tam płaciłem, czy to była jawa. Akurat dziś utwierdzili mnie w poczuciu, że jednak nie lunatykuję. Zdecydowanie nie hipermarket. Sklepy internetowe też znam z nieco innego postępowania.

MikeOl:
14dnia tego miesiąca miałem odebrać z paczkomatu moje zamowienie na kwotę 131zl. Jest już 7 dni po terminie dostawy i dopiero dziś dostaje mail że "zamowienie zostało zrealizowane" co nie oznacza odbioru przez mnie przesyłki, tylko jej wysłanie ze sklepu...
Na maile nie odpisują, telefon odebrali za 5razem z rzędu cały czas przelaczali mnie na automatyczna sekretarkę.
W koncu ktoś odebrał i po podaniu numeru zamówienia poinformował że czekali na dostawę i najnormalniej na świecie nie wpadło im do głowy żeby mnie poinformować czy odpisać na mój mail o opoznieniu dostawy.
Jak dla mnie kolejny sklep za przeproszeniem "z dupy"
Jeszcze ciekawi mnie co tam mi wyslali..

HULK:
Ten typ tak ma i tyle. Macie dwa wyjścia: albo się do tego przyzwyczaić, albo kupować w innym sklepie drożej! Na pewno nie wygrywają swoją obsługą, ale za to nie ma tańszego sklepu w PL i koniec kropka! Też się wkur... przy każdym zamówieniu, ale już coraz mniej hehe :P

Ja tam osobiście ich polecam, bo jak się uda dodzwonić, to potrafią też świetnie doradzić i nie sprzedają byle wcisnąć i sprzedać.

vellkan:
Nie żebym faworyzował inne sklepy, ale ten sklep długo takich cen nie utrzyma.
I pytanie, czy warto jest zaoszczędzić te kilkanaście-kilkadziesiąt złotych kosztem czekania nie 4 dni a 4 tygodni...

Jak chcesz zamówić dodatkowe strzały to można zaczekać, jak musisz zamówić coś, co się zepsuło to już się robi problem.

Jaco:
Pomijając kwestie odbierania telefonów, kontakt, to w zasadzie z tego co obserwuję każdy sklep działa tak samo, tylko część oferty jest na miejscu reszta jest sprowadzana i stąd to czekanie. Zresztą wiele razy było to wspomniane. Zamawiasz, sklep zamawia w hurtowni, paczka idzie do sklepu i dopiero potem do nas. Zatem nie ma tak że jeden sklep załatwia wszystko w 4 dni a drugi w 4 tygodnie, wszystko zależy czy to co chcemy jest na miejscu czy nie. Hurtownia też pewnie byle pierdoły za 30 zł nie wyślę osobną paczką...

Natomiast informowanie klienta o przewidywanym, szczególnie przedłużonym czasie dostawy powinno być oczywiście normą.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej