Autor Wątek: Kurs strzelectwa bloczkowego PODKARPACIE  (Przeczytany 6014 razy)

rafalfan

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 12
Kurs strzelectwa bloczkowego PODKARPACIE
« dnia: Kwiecień 28, 2015, 09:07:56 pm »
Witam kolegów,
jestem początkującym użytkownikiem łuku bloczkowego.
Chciałbym nauczyć się poprawnie strzelać i użytkować łuk bloczkowy.
Czy znacie kogoś z Podkarpacia, kto mógłby poświęcić swój czas i nauczyć strzelać z łuku bloczkowego dwie osoby?
Oczywiście za odpłatnością.
Będę wdzięczny za pomoc.

Axit

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 530
Odp: Kurs strzelectwa bloczkowego PODKARPACIE
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 28, 2015, 09:14:18 pm »
Jaka lokalizacja? W Rz jest kilka klubów i w okolicy rz też.
Samick Polaris 70" 36#

rafalfan

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 12
Odp: Kurs strzelectwa bloczkowego PODKARPACIE
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 29, 2015, 07:00:13 pm »
Tak jestem z Rzeszowa.
Ale o żadnym kursie strzelectwa bloczkowego nic mi nie wiadomo.
Może być nawet kurs indywidualny, ale przez kogo kto się na tym zna i chciałby przekazać swoją wiedzę :)
Dzięki

Axit

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 530
Odp: Kurs strzelectwa bloczkowego PODKARPACIE
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 30, 2015, 03:37:27 pm »
Poszukaj tutaj gdzieś jest mapka klubów w RZ było kilka. Pare km od Rz jest klub w którym byłem i nawet chyba mam kontak do trenera - jak cos to dam Ci namiary jak znajde.
Samick Polaris 70" 36#

Irion

  • Doświadczony forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 187
Odp: Kurs strzelectwa bloczkowego PODKARPACIE
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 02, 2015, 05:57:27 am »
Kochani, prawda jest taka, że profesjonalnych trenerów łucznictwa BLOCZKOWEGO w Polsce NIE MA. Wszyscy trenerzy są trenerami łucznictwa klasycznego. W Polsce nie ma systemu szkolenia trenerów bloczkowych. Zresztą, w samym Lwowie jest więcej trenerów (takich z papierami) łucznictwa (o klasycznym mowa), niż w całej Polsce.
Bowtech RPM360 70#/28"
Mathews Conquest pro Z4

Łukasz