Autor Wątek: Łuk Wschodni - jaki kupić ?  (Przeczytany 10761 razy)

Beeny

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 7
Łuk Wschodni - jaki kupić ?
« dnia: Sierpień 08, 2013, 08:07:36 pm »
Witam, zaczynam swoją przygodę z łukiem i zastanawiam się nad zakupem.
Mam 173cm wzrostu, ważę 65,9 kg. (przed chwilą tyle miałem, może już urosłem). Od małego miałem styczność ze sportem (tenis) więc jestem dobrej postury.  Jednak jestem w temacie całkiem zielony. Łuki jakie wpadły mi w oko to:

http://www.eluk.e-luk.nazwa.pl/luk-windfighter-korean-traditional-p5202.html
http://www.eluk.e-luk.nazwa.pl/luk-tradycyjny-samick-mind-50-p5102.html
http://www.eluk.e-luk.nazwa.pl/luk-tradycyjny-steppen-reiter-p5098.html
http://www.eluk.e-luk.nazwa.pl/luk-samick-skb-50-p5.html

http://www.eluk.e-luk.nazwa.pl/luk-skytisher-p11.html
http://www.eluk.e-luk.nazwa.pl/luk-eagle-48-20-lbs-p6.html
http://www.eluk.e-luk.nazwa.pl/luk-black-horse-p7.html

Z czego te trzy są niedostępne na razie.

Nie wiem jaka różnica jest pomiędzy Samick Mind 50 a Samick SKB 50 niczym wizualnie się nie różnią, dali identyczne zdjęcie. Jednak cena to 100 zł więcej.
Jestem otwarty na inne propozycje, jednak chciałbym się zmieścić do 500zł na sam łuk.

Temat będę obserwował, gdybym miał dopisać jeszcze jakieś informacje piszcie :)
Pozdrawiam i czekam na jakieś odpowiedzi.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 09, 2013, 09:27:34 pm wysłana przez Beeny »

Sebastian Sliwka

  • Gość
Odp: Łuk Wschodni - jaki kupić ?
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 08, 2013, 09:24:37 pm »
cześć
Łapki, podaj rozpiętość łapek mierzoną od palca wskazującego do palca wskazującego ^^ ale może niekoniecznie, bo jak będziesz strzelał z kciuka z tych horsbow-ów to zupełnie zbędny będzie naciąg Twój :P

Jeśli dobrze kojarzę Mind miał mieć jakaś wkładkę carbonową a SKB nie, wizualnie i z poziomu użytkowania podobno się nie różnią.