Autor Wątek: Strzelanie we Wrocławiu (czy jest gdzie zacząć przygodę)  (Przeczytany 3714 razy)

mazo88

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 2
Strzelanie we Wrocławiu (czy jest gdzie zacząć przygodę)
« dnia: Luty 16, 2016, 10:11:52 pm »
Hej,

w uwagi na sytuację geopolityczną zacząłem rozglądać się za różnymi dostępnymi rodzajami broni, jedną z ciekawszych wydaje się być łuk boczkowy, z tym że trzeba byłoby nauczyć się nim obsługiwać - stąd pytanie: czy we Wrocławiu działa jakaś grupa z którą można by nawiązać kontakt i rozpocząć przygodę ze łukiem ?
P.S. Czy uważacie , że łuk boczkowy mógłby być dobrą bronią do obrony miru domowego. Jestem laikiem w tej sprawie i chętnie usłyszę słowa ekspertów (Was).
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam

Munin

  • Gość
Odp: Strzelanie we Wrocławiu (czy jest gdzie zacząć przygodę)
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2016, 11:03:17 pm »
We Wrocku masz sklep e-luk.pl a obok sklepu jest strzelnica wraz z łucznicą na której spotykają się łucznicy również bloczkowi. Myślę, że tam dowiesz się wielu rzeczy bezpośrednio od osób praktykujących strzelanie z różnych rodzajów broni.

Moim zdaniem łuk jako broń do obrony miru domowego nadaje się średnio.
Owszem lepszy łuk niż nic aczkolwiek ...

Tomasz Ryszka

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 1445
  • ŚKŁ REFLEX
    • ŚKŁ "Reflex"
Odp: Strzelanie we Wrocławiu (czy jest gdzie zacząć przygodę)
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 17, 2016, 12:21:51 am »
W tym kraju jak użyjesz łuku do obrony miru domowego to na pewno pójdziesz siedzieć. Jak w ślad za Tobą pójdą inni to za chwile poślą nas na psychotesty i wprowadza pozwolenia na luk
Success is not final, failure is not fatal - it is the courage to continue that counts.

Boonk

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 210
Odp: Strzelanie we Wrocławiu (czy jest gdzie zacząć przygodę)
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 17, 2016, 01:05:53 am »