Autor Wątek: Technika strzelania z łuku refleksyjnego  (Przeczytany 10753 razy)

mareksopl

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 6
Technika strzelania z łuku refleksyjnego
« dnia: Październik 27, 2009, 09:13:36 am »
Jak widać po innych wątkach tego forum, w każdej sprawie dotyczącej techniki strzelania są co najmniej dwie szkoły. Ponieważ sam jestem nowicjuszem i raczej pytam się niż udzelam porad, szukam wiedzy również w internecie. A tam jest ho ho ho - albo jeszcze więcej. Za radą kolegi Łucznikruda trafiłem na stronę
http://www.kslinternationalarchery.com/

Na stronie tej jest polskie tłumaczenie artykułu dotyczącego techniki oddawania strzału, który może nieco wyjaśnić i to nie tylko nowicjuszom ;)

Zapraszam do lektury.

lucznikruda

  • Gość
Odp: Technika strzelania z łuku refleksyjnego
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 27, 2009, 10:04:22 am »
Witaj Marku w końcu trafiłeś na forum ;)

Mam kilka uwag odnośnie tego materiału szkoleniowego. Nie tak do końca jest on przeznaczony dla nowicjuszy. Jest tam dużo rzeczy które odbiegają od podstawowych form techniki łuczniczej. Jestem obecnie po ukończonym kursie instruktorskim i wykładowca mówił, że jest wiele technik i każda może być dobra ale zawodnika początkującego zawsze trzeba uczyć tej modelowej techniki. Dopiero w dalszym szkoleniu zawodnika jak osiągnie już odpowiedni poziom można technike do niego dopasować. A to co jest  opisane w tym artykule to właśnie się dotyczy szkolenia zawodnika już doświadczonego. Dlatego odradzam początkującym stosowania niektórych porad jakie są tam zamieszczone.

mareksopl

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 6
Odp: Technika strzelania z łuku refleksyjnego
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 28, 2009, 09:39:22 am »
Masz całkowitą rację. Pochwaliłem się tym tłumaczeniem na forum głównie dlatego, gdyż pośród pytań nowicjuszy o łuki 60 lbs oraz innych dziwnych porad, chciałem sobie i może innym wytyczyć cel.