Autor Wątek: Jaki kupić łuk????  (Przeczytany 68193 razy)

Jaki łuk???

  • Gość
Jaki kupić łuk????
« dnia: Lipiec 08, 2007, 04:52:53 pm »
Witam serdecznie,
chciałbym kupić łuk  :D, najlepiej klasyczny. Doradźcie, jaki byłby dla mnie najlepszy, mam 168 cm wzrostu i na co zwracać uwagę przy zakupie?
dzięki
Ptoper

Marek Pietrusiak

  • Administrator
  • Stały bywalec
  • *****
  • Wiadomości: 491
Odp: Jaki kupić łuk????
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 09, 2007, 09:44:12 am »
Witaj,
Czy masz juz jakies doswiadczenia z lucznictwem?
Czy potrafisz kreslicz kwote aka mozesz przeznaczyc na zestaw?
To pozwoli na okreslenie klasy spzetu o ktorym mowimy.


Marek
--------------------------------------------------------------------
PSE Dominator 3D, TT SmackDown, Copper John ANTS, Vibracheck CFX, Fatboy, ACE

Marcin Kiełbiewski

  • Gość
Odp: Jaki kupić łuk????
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 09, 2007, 10:36:28 am »
witajcie,
nie mam żadnego doświadczenia w tym sporcie, na początek chce zobaczyć, czy to mi się spodoba. Oglądałem sprzęt w internecie i tyle wiem. Jeśli chodzi o kwotę to myślałem, żeby się zamknąć w 500 złociszach, jak na początek

Ptoper

Mycy

  • Gość
Odp: Jaki kupić łuk????
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 09, 2007, 01:17:25 pm »
Witaj